![]() |
Quote:
Jouw gedachtengang kennende zal het wel iets met de "whitewash" te maken hebben :rolleyes: Laten we het maar weer een beetje ontopic houden !! :D |
Nope
|
Quote:
Ja idd alle Ral kleuren zijn te krijgen. wat het kost vertel ik je wel prive. Of het roestwerend is. wel aardig maar niet voor 100%.Goede voorbehandeling is wel vereist.. |
:biggrin: ziet er strak uit leon!
die rdw gaat je wel lukken. ik heb nog ff op vanessa haar meubel site gekeken,niet verkeerd moet ik zeggen. wel romantisch! kan vanessa mooi ook in de bus maken. steigerplank bed.ja toch? ik ga ff verzekering voor de schade aan de ponton bellen :( spreek je gozerrr.hoooiii |
UPDATE, nog 8 dagen tot de RDW :(
Seau, vandaag weer flink er tegenaan, alleen als er elke x onderdelen ontbreken kan het flink ophouden allemaal :mad:
Al het laswerk is gedaan iig, en alle bekabeling ligt er in....gas, koppeling, handrem enz enz Stuurkogelhoezen vervangen, oude blaupunkt Bremen ingebouwd.....begint ergens op te lijken !!!!! Ook de USA achterbumper is er nu, alleen even in elkaar knutselen, en.........hij is ratlook :tongue: Voorremmen/trommels nog eens bekeken, deze zijn door de vorige eigenaar in elkaar gezet; conclusie, remmen hagelnieuw, alleen de wiellagers zijn zwaar overleden !! Dus maandag nieuwe halen........incluus shocks die er nog niet opzitten. Maandag worden de wielen/doppen gespoten, Witte velgen met grijze doppen in 14" en dan komen de nieuwe "schoenen" eronder, 185x55x14 en 155x65x14 Hier wat pics, de rest weer op www.volksaddiction.nl |
Zo gaat nog rap allemaal! Wow :D
|
Kinky broek hebbie aan Leontine ...
|
Quote:
Morgen maar weer verder dus, we willen minimaal het blok er in en de achrerkant af hebben ! Drukgroep, koppeling, druklager, kabel, uitlaat en kachelpotten zit allemaal al, morgen er in hangen........ heeeeeeeeeeeeeeel misschien op de ACN te bewonderen :cool: |
Ik zal voor je duimen dat jullie alles op tijd in orde hebben voor de RDW. Dat is het belangrijkste! Su6
|
Hoe krijg jij het in hemelsnaam voorelkaar om vrouwen te leren lassen en te leren te sleutelen?
Zijn wel ultime VW babes. |
Quote:
:redface: :D |
UPDATE, nog 7 dagen tot de RDW :(
Vandaag weer een hoop gedaan.....WANT, wel willen de bus op de ACN hebben dinsdag :D :D
Dus de accu erin, en alle bedrading verlichting gechecked ! alles werkt, behalve de knipperlichten.....en daar ben ik helaas nog steeds niet uit :o Dus maar verder gegaan met de motor, en de hele achterzijde afgebouwd, het begint weer op een bus te lijken ! Vanessa is druk geweest met het pimpen van de binnenzijde, en heeft hier en daar de handen ook flink uit de mouwen gestoken :D Meer foto's op www.volksaddiction.nl |
yeah baby i like the roof.......nice and furry....
|
that headliner rules!!
|
GOE BESUG!!!!!
Ben erg benieuwd morgen... |
Ziet er goed uit! Pimp that ride!
|
ok dan
goed bezig met dat ding ziet er cool uit man |
Hahaha, dat bont izzz GOED! :cool: (heb ik het toch goed opgevangen, vorige week :) )
Hoop dat je nog redt met de knipperlichten! Rest moet toch allemaal wel lukken voor de 8e? |
hahaha, dat bont is echt kickuh :)
En het word nog erger.....dus blijf de site en deze thread maar volgen :D En tja.......de 8ste :mad: Mis nog een paar onderdelen, hoop dat die deze week nog binnen komen.... o.a. een ruitenwisser-asje, voorschokbrekers, handremgaffels; erg belangrijk voor de RDW allemaal !! we'll see !! (dus niet schrikken morgen, bus is pas 1/2 af en er zullen waarschijnlijk nog wel een paar ramen ontbreken :rolleyes: ) |
:biggrin: bont ziet er zeker vet uit!
en het dempt ook meteen.superrr. jij ziet er ook weer lekker uit gozer!hahahahahaa :D :D :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 18:59. |