![]() |
![]() Toch is het binnen mooi droog gebleven zo :wink: :p[/QUOTE] nieuwe trend plak in's ipv pop outs..... :rolleyes: |
hehehe, Jasper heeft al wat foto's gespot zie ik ;)
Dus hier mij bijdrage aan de Spa foto's ! Was echt een topweekend, jammer dat de bus van Vanessa het niet gehaald heeft...... Warmloper op de heenweg, drijfstanglagers eruit. Om de bus toch op de showground te krijgen hebben we vrijdags op de camping de drijfstanglagers vervangen :rolleyes: :eek: :biggrin: Hier wat teasers, de rest op www.volksaddiction.nl ! |
Zodan! 'Leuke' binnenkomer! :eek:
Toffe foto's verder! Baal weer dat ik niet kon komen! :( |
toffe foto`s idd leon! ;)
jammer van de lagers :( enne.. volgend jaar ik ook erbij! :D |
idd leuke foto's Leon.
hadden jullie een drijfstanglager bij jullie of hoe moet ik dat zien. Is de bus op eigen kracht naar huis gereden of niet? Wel een beste klus om even op een camping te doen :biggrin: Lang bezig geweest? |
Quote:
Wij waren donderdagmiddag al op de camping, en peter (peppie) zou donderdagavond komen. dus hij heeft voor ons drijfstanglagers mee genomen (nogmaals dank daarvoor peet!!) Ondanks dat de krukas toch ook beschadigd is hebben we de bus wel naar de showground kunnen rijden zaterdag......maar de motor was te slecht om er mee naar huis te rijden. Dus dinsdag word de bus opgehaald daar. En een bestje klus? :rolleyes: Dank alles bij elkaar 5 uurtjes werk, we begonnen rond 13.00 uur en om 21.00 liep tie al weer. tussendoor een beetje ouwehoeren, BBQ-en enz enz :) |
Quote:
Hehehe, cool! :cool: Je zou haast zeggen dat je het vaker hebt gedaan! :) :cool: |
Quote:
Leuk die spiegeling in de chrome bumper. Lijkt wel 't meest gefotografeerde busje van 't weekend. |
Quote:
Idd! Was me nog niet eens opgevallen! :cool: |
ja dan is het wel gezellig inderdaad, de 3 b's: Biertje, Bbq en een Beetje sleutelen :biggrin:
Ik vond het sowiezo een super weekend, feest onder de tent was ook erg tof. |
die kip op het dak van die kever was best aardig (alhoewel een beetje zonde voor die kip), maar het kan dus altijd nog gekker. zie deze foto van chateaux deux:
|
Was inderdaad erg vet, ontiegelijk veel bussen gezien en daarvan ook weer veel pick ups. Lijkt met het jaar wel drukker te worden ongelofelijk :eek:
|
Quote:
Toch maar eens staalmatig met je bus bezig denk ik! Hoewel dit wél heel originele pinstriping wordt op deze manier... :rolleyes: Jens |
Quote:
Die kun je ook huren hoor Ploon, kun je d'r na de nacht weer kwijt :D |
Zo mensen, hier dan ook de foto's van mij kant, we zijn weer een beetje bijgekomen. wat een geweldige meeting is dat toch, super auto's en die rondrit is ook helmaal super. Jammer dat ik niet harder dan 80 mocht van Erwin. omdat ie het ff te snel vond gaan omdat ie op het dak zat :D
Mocht iemand nog leuke foto's hebben van ons op het circuit, mail me dan ff. vind ik wel kicke. hier alvast een voorproefje, de rest op www.Bugardi.com ![]() Erwin ff als Superman. :cool: ![]() dit was ook zo'n dikke bus. ![]() ![]() me vis had nog 2 mensen verwond.(die we zelf gezien hebben), :biggrin: . gingen ze ff met die vinger in zijn bek. trokken ze hem eruit langs de tandjes. en dan bloeden hé. haha :rolleyes: tot de volgende keer. |
Quote:
jij had nog een dak dus je kan nooit zo nat als ons geweest zijn... zie hier de voor bereidingen |
kijk ook eens op deze site
http://www.spa-francorchamps.be/en05/home/index.php |
hmmm. als ik zo alle andere foto's eens bekijk, heb ik toch nog heel veel
niet gezien... bijv. ploon's bus, niet gezien.. maar ja, was door privé-omstandigheden ook pas zaterdagavond om half 8 op de camping.. :o maar wat was het gezellig.. die feesttent was ook wel ok ;) |
op de terugweg..
![]() |
Blijft toch een super pickup!
|
All times are GMT +1. The time now is 15:15. |