![]() |
Pssst... tis een Automaxx evenement: die kosten altijd 13 euro per dag. Niets nieuws onder de zon dus... En voordat iedereen begint te mekkeren dat Automaxx evenementen hun geld niet waard zijn: doe dat nu maar eens niet en kom dan ook gewoon niet :)
|
Amen! :D
|
Quote:
ok ;) |
Helemaal mee eens!!!
|
Chris: was niet tegen jou bedoeld, maar ik heb een hekel aan mensen die elke keer tóch weer gaan en elke keer tóch weer lopen te klagen, snap je? Iedereen weet inmiddels hoe die Automaxx dagen/weekenden in elkaar steken... een hoop rotzooi en als je om zes uur weg wilt moet je om drie uur in de auto stappen. Verder is het er prima geregeld als je zorgt dat je je aan de regels houd en op goede voet staat met de orga... je mag het zelf zo gezellig maken als je wilt/kunt. Daarom ga ik wel.. en daarom gaan sommige andere mensen niet. No problemos toch?
|
Team Maximum gaat ook. En als je een ziet lopen op klompen ben ik dat :)
|
Quote:
No offence leentje.... :wink: |
ik ga ook heen op de zaterdag.helaas niet met mijn eigen auto want die heeft de geest gegevan op de terug weg vanaf castrop rauxel
|
Quote:
![]() |
Onze groep komt dus niet.
(2 rallyes, 2 type1 gti's, 1 Ed Blue) Het is een Automaxx evenement, en om voor 1 dagje 13euro (ex 2euro korting) neer te tellen..... :mad: Als clubleden valt dit zwaar....(spreek namens 5personen) Waarom ben je lid van een club? Om 13euro (ok 11euro dan) te betalen voor een universeel evenement???? Waarbij de GTI als thema geldt. We vinden het heeel jammer.... :frown: En als GTI liefhebbers, hoeven we niet zonodig super grootschallige evenementen. Kijk naar Hoogenveen, top bezocht, leuk geregeld. Kijk naar wat de Golf club Overijssel neerzet. Gelukkig komen er steeds meer regio meetings, en clubs die het voorelkaar krijgen om iets neer te zetten. Spontane akties, non commercieel. |
mijn idee andre,
dit zijn echt van die geld-uit-je-zak-klop-meetings. Pon meeting is echt een liefhebbers meeting bijv. |
ik ben net terug van 2 dagen autosmek.
ik heb nog nooit zo'n grote teringzooi gezien zeg. wat een bende. heb nog wel wat bekenden gezien. het terein van gti club was erg leeg, 30 jaar vw golf sprong er niet echt uit. ze hadden wel een tent maar waar waren de golfjes? |
Nou ja, ik hoef denk ik niets te zeggen... ik heb me namelijk weer prima vermaakt :cool:
|
Quote:
Liefhebbers vinden elkaar wel, en dan hoeft het geen bakken met geld te kosten..... :) (dat stoppen we wel in de auto) |
Quote:
Helemaal mee eens... :cool: |
Quote:
ik zeg ook niet dat ik me niet vermaakt heb. in tegendeel. ik heb het ook naar me zin gehad, ik heb niet eens geslapen :D |
Goed zo... dat had ik vorig jaar maar aangezien terugrijden achteraf toen niet echt verantwoord was, heb ik deze keer toch wel een paar uurtjes in dromenland doorgebracht. Maar je hebt wel gelijk, het was weer één dikke teringzooi... auto's heb ik niet echt bekeken, of eigenlijk eerlijk gezegd: ECHT NIET bekeken, toiletten en douches waren iets beter geregeld dan vorig jaar maar nog niet helemaal super... de bediening was slecht tot zeer slecht (vooral erg sloom) en Dana laten draaien tijdens het voetbal... tis moeilijk dansen tussen een stel op elkaar gepakte oranje fans, en vijf minuten na de penalties had ze d'r uurtje erop zitten, dat vond ik persoonlijk heel erg jammer en heel erg slecht georganiseerd. Maar ach, we hebben de avond toch weer tot het einde volgemaakt :D Er zullen vast mensen zijn die zich nu afvragen waarom ik toch telkens weer naar die Automaxx weekenden vertrek... *fluistermode on* altijd weer gratis kaarten :p *fluistermode off*
|
Ik ben alleen vandaag geweest en vond het wel een geslaagde dag, was wel gezellig.
De bediening was idd erug traag. |
Quote:
Niet echt veel gemist dus?? :wink: Ach, ieder zal zijn eigen menig er wel over hebben... Stonden er nog leuke auto's?? |
De laatste jaren waren de meerdaagse GTI meetingen toch al niks meer (lees: na Baarlo) Toch jammer dat het in NL met zoveel VW liefhebbers niet mogelijk is een knappe weekend meeting te organiseren.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:45. |