![]() |
Quote:
Als dat had gepast dan had mijn ex Derby wel ooit op die 12 inch Cosmics gereden : bij Stijn gepast maar vanwege de koelribben op de voortrommels wilde het niet echt passen :( |
Quote:
@baldy: inkoppertje,lol!!!! :rock: |
Quote:
Weet dat dit een oud topic is, maar krijgen we nog die sneak previeuw? :rolleyes: |
Quote:
ik ook wel eigenlijk :D :woowoo: |
![]() Een beetje aan de laate kant. :rolleyes: En misschien niet wat er werd verwacht. :tongue: Maar dit is hoe hij gaat worden, alleen dan wel met opschrift op de achterklep. |
vet! zijn dat renault wielen? of zenders?
|
zenders
|
Quote:
Ik zou zeggen post eens wat echte foto's. Is toch altijd wat leuker om te zien. |
Ja, ben ook wel benieuwd hoe ver het is! Maarre... betekent dit dat er ook een andere kleur op komt? (Hopend van niet...!) ;)
|
Quote:
ik bump men eigen post ook dan maar es :iamwithst |
Quote:
Idd, ben toch eigenlijk wel van mening dat een 74er origineel moet blijven. En ik wacht met smart op de foto's. :D |
dan moet ik jullie toch echt teleurstellen :redface:
de golf is al groen:) Ik wou niet dat mijn golf teveel op DIE andere gele golf1 ging lijken en er zat een lelijk groen interieur in, wat nergens goed bij staat. En het is ook niet dat het orginele kenteken er nog bij zat want die is in flammen op gegaan toe bij reinders de boel afgefikt was. Natuurlijk maak ik hem zoals ik hem zelf mooi vind en niet zoals jullie hem zouden willen hebben. |
en mijn nieuwe daily
|
Oftewl je hebt gewoon 2 ontzettend dikke wagens :D
|
Quote:
Wat voor interieur? Heb je het nog? BTW: 74'er is niet mijn smaak :redface: je nieuwe daily wel :cool: |
interieur is ls in het groen (zonder hoofdsteunen)
vloerbekleding heb ik niet meer de rest wel maar het is in slechte staat. stoelen wil ik houden ivm oude type onderstel. Ik ben eerlijk gezegd ook niet echt te spreken over de zenders. Misschien moet ik het eerst af zien. Ik zat alweer te denken aan 13" er zouden namelijk eerst ook ats classics onder komen maar dat vond ik te std. ik zit nu te denken aan e30 of de htn variant. |
ik vind beide auto's erg super jong! meer foto's graag :D
|
Quote:
Toevallig ook foto's van het interieur? Zou je t interieur (ex. stoelen) ook willen verkopen? |
Ik vind hem ook supercool zo.. :rock:
Helemaal met die wielen,staat ,m errug goed. :rolleyes: |
interieur is misschien te koop als de auto af is. Wie weet wat ik nog nodig heb. Zenders gaan voor een goed bod misschien wel weg. (dit is geen advertentie) |
All times are GMT +1. The time now is 13:34. |