![]() |
Wordt al een mooi compleet Golfje!
Mooie kleur ook. :D Die rode lijst om de grille zou ik doen, staat goed! Succes met je project. |
Tja als mijn auto het nu deed dan had ik dat afstelmalletje hier bij me gehad en kon ik zo de maten opgeven. Maar helaas.
@ Henk, ik wil die tectiel alleen op de rand die ik opnieuw heb gespoten smeren. Zodat niet bij de eerste beste steenslag/bandcontact de lak eraf ligt. Gevolg beter tegen roest beschermd. Als ik dan ooit eens die dunne lijstenset mag ontvangen dan zet ik die vast met popnagels (2 stuks per wielkas) en kit ik hem verder vast. |
Ik heb dus startproblemen met mijn auto, hopelijk kan ik deze makkelijk oplossen. Bougie of bougiekabels. Denk alleen niet dat ik daar dit weekend gelegenheid voor heb aangezien ik ook tentamens heb komende week.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25744 Startkabels en bougiedopsleutel zijn dus al wel aangeschaft: ![]() Ook heb ik 2 weken terug een OMP stabilisatorstang gekocht voor onder de kap. Daarvoor moet ik echter wel mijn koelvloeistoftankje verplaatsen/vervangen. ![]() ![]() |
Ruben, die bougiesleutel ziet er uit alsof het een gewone maat is, de 16v heeft echter een kleine maat bougies.. Of is het een smalle sleutel?
|
Hij kan 21mm en 16mm. Maar of die tussen de buizen door past weet ik nog niet. Anders ga ik wel een lange dop in de juiste maat kopen.
|
Ow oke, ja die schacht is diep. Ik heb mijn bougies eruit moeten vissen met een soort grijpertje omdat ze niet in de dop bleven hangen. Suc6 met je project!
|
De auto word waarschijnlijk helemaal gelast in de kerstvakantie. Door een vriend (opelgek) van me.
Die 7,8sec (van 0 naar 110) is dus met de hand gemeten. Kwam er dit weekend nog niet aan. Maar moet dus kunnen. Trok hem niet helemaal door, maar was even aan het testen dit weekend. De auto doet het namelijk weer! Kan nog iets sneller, toerenteller was niet te zien op het filmpje maar kwam zeker niet verder als de 7000 tpm. Ik heb nu de bougie's, bougiekabels, rotor en rotorkap vervangen. Nu is het weer helemaal prima, alleen wel perongelijk een lipje van sensor gesloopt. Kost dus ook weer wat... Hier even 2 filmpjes (Windows Media Player 9.1 voor nodig): Uitlaatgeluid, klinkt die van jullie ook zo?: http://www.megaupload.com/?d=WZDRBSLP (was aan het einde van de rit, dus netjes warm!) Acceleratietest: http://www.megaupload.com/?d=0NEXOSEN P.S. recht bovenin even die code invullen en downloaden maar! |
Hahaha, echt leuk gedaan, zo die camera op de grond tussen de bladeren :D.
Wat wordt er zoal gelast? |
Quote:
Je moet wat he, in je eentje :D Quote:
Wat er zoal gelast word: - Achterklep, komt een ander in. Deze wil ik ook goed hebben en verkopen. Misschien helemaal dicht en dan in de verkoop (geïnteresseerden?) ik wil heb weer half-dicht hebben. Wordt heel mooi, ook met Passat 3BG Variant verlichting. Wisser en sproeier ook weg. - Wielkassen achter, voor ook als dat nodig mocht zijn, weet ik nog niet (hoop het niet). - Onderaan de kont heb ik wat weggeslepen, plaatje kloppen en weer mooi maken - Gat in linker voorscherm (zit normaal de antenne, bij een 16V natuurlijk niet!) - Mischien nog een paar mooie beugeltje voor een kentekenplaat idee wat ik heb - Gat bij de zijruit opnieuw. En al het andere wat ik kan bedenken, krijg van die vriend een leen auto, jaja aardig he! Moet er wel tijd voor zijn. |
Da's 'n rappe Ferrari die je daar hebt Ruben!
Blauwe verlichting staat ook goed zo! Vraag die maat van je eens of ie nog een wielkast en een stukje onder de ruit extra wil lassen. :D |
Hij wordt goed behandeld hoor ik wel!
|
Als ik niet wil dat die wegrot moet je wat, ben er wel op tijd bij gelukkig!
|
Heel verstandig!
|
haha leuke filmpjes man, helemaal top !! en lekker snel :cool:
|
Nog eentje dan, kun je nog redelijk goed horen hoe het klinkt: http://www.megaupload.com/nl/?d=YGCHTQY0
|
Man wat maakt dat ding 'n kabaal!
Heel lekker geluid! |
Hehe, als ik van Raalte naar Arnhem ga moet ik aan het einde van het verhaal wel naar de plee...
Gelukkig nog nooit aangehouden. |
Mooi geluidje .. maar volgende keer voor de bocht even schakelen/koppelen :D
|
sodeju Ruben :eek: wat een geluid, wat heb je daar voor uitlaat onder liggen man :cool:
wordt er beetje bang van :D. wel leuk die filmpjes :) |
Uitlaat is bijna standaard.
- Luchtfiltertje en Powerrohr, die metalen buis voor de gasklep - Middendemper mist - RVS uitlaatspruitstuk, weet alleen niet meer of die bij dat 3e filmpje al opzat, doet ook niet veel aan het geluid. Dus best wel een standaard uitlaat eigenlijk, helemaal gasdicht! |
All times are GMT +1. The time now is 22:10. |