![]() |
Quote:
Dat jij en christiaan door 1 deur kunnen...de ene elimineert offtopic en de ander creeert het :chair: |
Sterker nog : we hebben trouwplannen voor a.s. zondag
Denk dat het ook aan de topicstarter ligt en de gehele topic . Sommigen schreeuwen moord en brand als er offtopic in hun eigen topic staat terwijl ze zelf te pas en te onpas overal de postwhore uithangen . En sommigen die quoten elk bericht .. ;) Ik weet dat Crosne als jaren (lucht)gitaar speelt dus het is erg ontopic : dat inspireert hem weer voor de volgende ronde aan de gasboot . |
Quote:
allereerst: offtopic in mijn topic mag wel :D leest heerlijk weg na een lange dag werken. dan op de quote: waarom heb ik weer inspiratie nodig Gert????? vind je de kleur niet mooi ????? :( :( :confused: |
Ik kan er goed mee leven met die kleur : niks meer aan doen
Maar ik hoorde via de tam-tam dat je een roll tuning bedrijf wilde beginnen :D |
mmm breng me niet op gekke ideeen :) whoehaha brul brul
Rol my ride :) |
Wordt hier met een hamer op een andere hamer geslagen :eek:
|
living on the edge heet dat kijken wie de meeste splinters in zijn oog kan krijgen whahahah
|
:D dat is toch het oud hollands hamer op hamer slaan en et vuur in den ogen krijgen :D
|
Resultaat mag er best zijn volgens mij, vond de Tento ook erg geslaagd...
|
Roll, roll, roll, your boat...gently down the stream... :D
Chris ik heb je vandaag gemist bij Skg, wou de gasboot nogwel ff zien ;) Groet'n |
Quote:
ja als de nood hoog is en blokken hout versplintert :tongue: :D |
Quote:
De hamers versplinteren ook op deze manier. Beter dat je die splinters niet in je oog krijgt. |
All times are GMT +1. The time now is 23:12. |