Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Ali-styling (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=2248)

Koen is sleeping 22-06-2004 21:07

Update:
rij nu rond met verschillende velgen, en kussentjes op de achterbank; speciaal geïmporteerd uit Turkije door moeders. En natuurlijk een oog aan de binnenspiegel (zo'n blauw geval, talisman)
De asbak is vol en er ligt een pakje "Tekel 2000" (authentieke rookwaar) op het dash.

Zoek eigenlijk nog een setje stoelhoezen, liefst schapevacht, anders tijgermotief of zo. Iemand nog wat liggen voor weinig?

Johan Fire and Ice 22-06-2004 21:13

foto !!!

Volkswouter 23-06-2004 06:37

Ja ik ben ook wel benieuwt naar een foto!

Wat je ook nog moet doen,hebben ze ook allemaal:Je dashboard 4 keer inspuiten met dashboardglim...:D

danielle 23-06-2004 07:45

zien een foto!!!!

Pedaalemmer 23-06-2004 08:46

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Ja ik ben ook wel benieuwt naar een foto!

Wat je ook nog moet doen,hebben ze ook allemaal:Je dashboard 4 keer inspuiten met dashboardglim...:D

Maar eerst de roostertjes zilver spuiten :D:D:D

chris 23-06-2004 11:44

heb je al 20 van die kerstboompies aan je spiegel hangen die horen er ook bij natuurlijk...
en zo een onwijze mooie nep gauwe ketting met een foto van moeders erin met baard :-P...
kokos mattenset en een heel dik schapenvacht sportstuur...
rolgordijnen op de hoedenplank...
zo chrome als mogelijke wieldoppen en natuurlijk wel 17 inch 3 spaak ;-)...

Koen is sleeping 23-06-2004 18:26

Gert? Wil jij aub je digicam de volgende keer eens misbruiken?

Wieldoppen niet, dan zie je de velgen niet meer.

Voorlopig eerst eens stoelhoezen zien te regelen.
Komen nog wel van die perzische tapijtjes in (ook op de hoedenplank) en heb inderdaad al een oud zonnenscherm klaarliggen. Heb nog even overwogen om folie te plakken met zoveel mogelijk luchtbellen eronder en net niet de goeie maat, maar das me TE fugly.

Wilde eerst 3 ballen op de rugleuning maken en die dan allemaal voorzien van een hoofddoek, maar dat werd me afgeraden door een Turkse kennis. Schijnen niet dat soort gevoel voor humor te hebben gemiddeld.

Eigenlijk moeten er ook 356 reflectoren op zitten, maar dat gaat me te ver.

En als kers op de taart: mijn Turkse garagehouder heeft nog ergens een motorkap liggen.... een rooie..... met een maan erop.....
Als hij hem nog kan vinden gaat die erop voor VW-Mania.

Pedaalemmer 23-06-2004 22:07

Quote:
Originally Posted by Koen is sleeping

Wieldoppen niet, dan zie je de velgen niet meer.

Voorlopig eerst eens stoelhoezen zien te regelen.
Komen nog wel van die perzische tapijtjes in (ook op de hoedenplank) en heb inderdaad al een oud zonnenscherm klaarliggen. Heb nog even overwogen om folie te plakken met zoveel mogelijk luchtbellen eronder en net niet de goeie maat, maar das me TE fugly.

Wilde eerst 3 ballen op de rugleuning maken en die dan allemaal voorzien van een hoofddoek, maar dat werd me afgeraden door een Turkse kennis. Schijnen niet dat soort gevoel voor humor te hebben gemiddeld.

Eigenlijk moeten er ook 356 reflectoren op zitten, maar dat gaat me te ver.

En als kers op de taart: mijn Turkse garagehouder heeft nog ergens een
motorkap liggen.... een rooie..... met een maan erop.....

Als hij hem nog kan vinden gaat die erop voor VW-Mania.

hahahah die moterkap is tha bomb...hahaha

Zestienkleppen 24-06-2004 10:56

Quote:
Originally Posted by Koen is sleeping

idd

Koen is sleeping 24-06-2004 20:39

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
hahahah die moterkap is tha bomb...hahaha

Ja, maar wel link. Weet niet of Hassan er ook mee kan lachen. Ach ja, moet hij me eerst inhalen!
Hoop dat hij hem nog kan vinden.
(dus de volgende morgen is mun wagen helemaal uitgebrand: blijk ik ineens een Griekse buurman te hebben of zo)

All times are GMT +1. The time now is 23:44.