Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Official M.I.V.W Caddy projekt topic. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22922)

volksaddiction 16-08-2006 23:58

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
HAHA,Koppakking lekt een beetje olie naar buiten en de handremkabels zijn op,verder 100%,je kent me al aardig:);)

hahaha, idd :D
Ben net klaar met je grijze kever...........heeft 4 weken bij mij gestaan.
Zit eindelijk een APK op, na een complete remmen revisie (alle cups, slangen, hoofdremcilinder, remschoenen en handremkabels vervangen)
En er zit een compleet nieuwe 2" versmalde er verlaagde vooras onder met alles wat daar bij komt kijken! (vooras, verenpakket, 4 stuurkogels, schokbrekers, stuurdemper enz enz)
Optisch een dikke pluim die auto, maar technisch....... :shake:
Heeft nog de nodige centen gekost, maar die gozer is er wel onwijs blij mee !

M.I.V.W 20-08-2006 12:18

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
hahaha, idd :D
Ben net klaar met je grijze kever...........heeft 4 weken bij mij gestaan.
Zit eindelijk een APK op, na een complete remmen revisie (alle cups, slangen, hoofdremcilinder, remschoenen en handremkabels vervangen)
En er zit een compleet nieuwe 2" versmalde er verlaagde vooras onder met alles wat daar bij komt kijken! (vooras, verenpakket, 4 stuurkogels, schokbrekers, stuurdemper enz enz)
Optisch een dikke pluim die auto, maar technisch....... :shake:
Heeft nog de nodige centen gekost, maar die gozer is er wel onwijs blij mee !

Ik heb de nieuwe eigenaar precies verteld wat er nog aan loos was,en dat de auto nog af gemaakt moest worden en dat vondt hij allemaal niet erg.
Optisch was hij gewoon klaar alleen ik had geen tijd meer om hem af te maken vanwege de zaak ,en het geld was een beetje op:)
Ik hoop dat de kever nog een lang en gelukkig leven tegemoet gaat en ik hoop hem nog een keer te zien.

De Caddy is BTW in betere technische staat ;)

Gilex 20-08-2006 21:22

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
vet ding! alleen die koplampen of dat stukje plaatwerk onder de koplampen zit volgens mij niet helemaal netjes? :rolleyes:

Tjah Seat Ibiza/Cordoba 6K lampen passen wel maar grillijst van de caddy (en de polo classic/variant 6K) loopt net iets anders.
Dat was/is ook enige puntje van kritiek die ik op mania gaf toen we de caddy eens goed hebben bekeken.
Maar ben benieuwd naar de aanpassing :cool:

volksaddiction 20-08-2006 23:09

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Ik heb de nieuwe eigenaar precies verteld wat er nog aan loos was,en dat de auto nog af gemaakt moest worden en dat vondt hij allemaal niet erg.
Optisch was hij gewoon klaar alleen ik had geen tijd meer om hem af te maken vanwege de zaak ,en het geld was een beetje op:)
Ik hoop dat de kever nog een lang en gelukkig leven tegemoet gaat en ik hoop hem nog een keer te zien.

De Caddy is BTW in betere technische staat ;)

Komt zeker goed !
Zit weer een jaar APK op, en ook technisch is nu alles 110%
Hij heeft nu ook de rode achterpanelen en zonnekleppen erin, en hij heeft een klein vermogen aan onderdelen bij parukki besteld om de auto af te maken.
Je zal m vast nog wel een op een meeting spotten denk ik !!

All times are GMT +1. The time now is 04:40.