![]() |
super gewoon maat , vette kar!
de originele gril met dubbele koplampen en rode bies en hij is af ;) respect kerel!! grts |
thx mensen! bedankt voor de waardering, zie dat ik van 3 naar 4 sterren ben gegaan :thumbup:
chobee, ik heb gister voor bijna niks zon soort grill op de sloop gescoord maar deze komt er voorlopig nog niet op. Misschien verwissel ik af en toe wat. Nog wat meeting fotos van anderen: ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=martinus83]thx mensen! bedankt voor de waardering, zie dat ik van 3 naar 4 sterren ben gegaan :thumbup:
chobee, ik heb gister voor bijna niks zon soort grill op de sloop gescoord maar deze komt er voorlopig nog niet op. Misschien verwissel ik af en toe wat. hey maat, heb je dat sterretje meer bezorgd ;) vind het een prachtige wagen, leuk dat je een originele grill hebt ook, kun je is verwiselleni grts |
Hey Martinus,
Heb hem zondag even irl kunnen bekijken :) Echt een superding zeg, mijn complimenten :thumbup: BTW, maar waar waren je gele mistlampkes ? |
Thx!
Foto van de achterkant, gemaakt door furby ![]() |
Fotos van de nieuwe mistlampen en knippers
![]() ![]() ![]() |
toppie! maar nou die lelijke heldere koplampen er nog uit!! :rock:
|
thx kev.
punt is...xenon, doet het beter in helder, idee van een kruis ligt er maar vind het niet helemaal je van het...vind dit wel strak eigelijk. zie wel :D |
Quote:
Jij had toch een andere grille gekocht? :D en anders gewoon de xenon eruit :D :woowoo: :thumbup: |
wat zeg ik nou de heletijd martinus, helder is fout ..
kevin is het teminste met me eens :D (ik was de kerel waarmee je gepraat hebt samen met martinus zondag) |
Quote:
Jup, jij hebt er verstand van! Dat weet ik, ik zag een foto op vwmoruf en toen kon ik gelijk de naam bij je gezicht plaatsen! :D :woowoo: |
haha
Dus, ja ik heb 3 grillen 3 set knippers, 2 sets mistlampen, 2 sets koplampen, zijn uhm 36 combinaties :D Dus ik kan mn lol op ;) Helder is btw wel mooi |
Quote:
Op een golf 4 is helder wel mooi ja :D :rock: EDIT: Waarom doe je geen gele doorzichtige folie over die koplampen, ziet het er ook super uit! :) |
nou ik vind um DIK hoor zo! :D
|
koplampen blijven wit, houd uberhaupt al niet van folie, vind dit al geel genoeg ;)
thx menace |
Fotos van hoe de mk2 er vandaag bij staat..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er heel mooi uit Martinus,
strakke wagen :thumbup: |
Nice Ride :thumbup:
__________________ MK1 VW haaksbergen |
thx voor de complimenten :thumbup:
|
Wat fotos gemaakt bij een tussenstop vanaf nieuwegein afgelopen zondag, zonneke scheen zo lekker 8)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 20:12. |