![]() |
haha nou bij mij voor de deur kan het ook, kan mijn pa zichzelf ook nog ff nuttig maken!!!! ;)
|
[kletsmode]rare mensen boven de rivieren...hier in brabant hebben we een garage..kennen jullie dat...dan hoef je niet op straat te sleutelen :D:D:D:D[/kletsmode]
just kiddin |
Quote:
Garage???? :confused: :confused: Wat is dat?? :p :p :p :p :p :p (Wij hebben alleen een carpoort, kennen jullie dat ook in brabant?? ;) ;) ) |
Quote:
de mijn heeft zelf ook een type 1 gti met weber carb,s welteverstaan. dus ze bestaan wel hoor die leuke vrouwen. :D |
ben die van mij ook nog ff aan het trainen begint ook steeds meer te komen
|
Trainen???? Het moet in je zitten!!
|
Quote:
Of je moet er (net zoals Miss L.) al heel jong mee besmet worden ... zij reed al rondjes in mijn RS2000 toen ze 17 was ..... en nu heeft ze ook 3 auto's/projecten staan .... :cool: |
Dan groeit het erin, zo moet dat ook....
Ik was vanaf mijn 15de helemaal weg van de subaru 555 wrc maar dat was een beetje een te dure droom, dus werd mijn 1ste autootje maar een gollufje 2....... Maar als ik kijk naar mijn zus, die kan je niet trainen want die vind auto's HE-LE-MAAL niks aan! |
Quote:
Waarom denk je dat ik die kleine van ons met 3 maandjes oud al meeneem in de wesfalia, en dat z'n eerste (speel)auto'tje een busje is ??(zie de foto) Precies ... hij kent dadelijk niks anders meer dan oude VW's !! Nou scheelt het wel dat het een v(w)entje is,maar dan nog ..... :D |
Je kan er nooit vroeg genoeg mee beginnen!!
|
Quote:
Hoe oud ben je dan??? Ok, die 555 gaat al weer een tijdje mee,.. maar 15? Of droomde je je tijd ver vooruit? |
Hoe oud schat je me??? Je hebt me gezien dus je moet het ongeveer kunnen raden!
|
tussen de 22 en 25 jaar.....
|
25 ?????????? :D :D :D :D :D :D :D
|
Quote:
Nee nee,. daar waag ik mij niet aan.. Vooral niet bij vrouwen.. zit er zo 10 jaar naast, en dan kan je klappen verwachten.. Bij een man ligt de leeftijd een stuk minder gevoelig (over het algemeen).. maar goed: je nickname zal wel betekenen: Sabine, Grandma, 60 years old :-) |
hahaha nee fout! Pirelli wist het wel maar die gokte er express naast.
Ik ben 20!! :D |
Dat valt nog mee ben je maar iets ouder als mij.
|
Iets ouder dan jou?? Ben jij pas 19 dan????
|
Ja idd, niet verwacht....Hoe oud dacht je dan???
|
Weet ik veel, ik heb je volgens mij nog nooit gezien toch???
Of wel??????? Ik ben niet zo goed in namen en gezichten maar ik dacht wel dat je zo rond een jaartje of 23 was... |
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |