![]() |
zo tijd voor een update voor de buurman !!
gisteravond de bumpstops ingekort en de jetta een tandje lager gezet (-10,5cm :screwy: ) dit in combinatie met de 14" verbreed staal geeft het volgende effect !! ![]() ![]() ![]() laten we het er op houden dat zelf provinciale wegen moeilijk zonder aanlopen te nemen zijn :D !! gr. Martijn |
En dit gebruik je dan als daily :D...Hoe krom kan het zijn ;)
Wel erg nice hoor ! |
kan lager :redface:
ziet er goed uit, jetta laag als daily is top. doe ik ook. elke dag 120 km haha :cool: |
een tijdje geleden op de snelweg gespot, dikke jetta. :D
|
Ziet er tof uit! Maar tis wel 'lekker' stuiteren:D
|
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Kom je trouwens zaterdag met je daily of niet? :cool: |
Ik zou er denk ik als daily niet mee kunnen rijden:D, al die drempels kom je heel moeilijk over zo:D.
|
@ jettameister : zoals de plannen er nu voor staan komen we met de jetta ;) !!
gr. Martijn |
klopt , we komen met de daily .
Ben nog aan het twijfelen om naar de -12 te gaan . Ga nu 10 min eerder naar het werk zodat ik de drempels kan mijden . |
Quote:
Helemaal gek :woowoo: !!! |
hahaha . eerder prettig gestoord
|
Mijne zit al op -12. En straks met de andere velgen en banden zakt hij nog 3cm :tongue: . Ligt er net aan waar je de grens legt. Staat gewoon dik een lage jetta :thumbup:
|
|
:cool:
Erg vet zo !! |
ja ja je moet er ff een stukkie voor "schrapen" maar het is een hele vooruitgang qua zitten :D !!
mooie stoeltjes buurman !!!! gr. Martijn |
Dikke Jetta man, en dat interieur ziet er nog super uit;).
|
bedankt . het zit stukken beter dan het vorige en staat erg netjes .
|
Quote:
:thumbup: :woowoo: |
vandaag weer even bezig geweest met de jetta . Kat eronder uit gesloopt en normale voorpijp dubbele gemonteerd van het spruitstuk . loop nu iets minder aan :D :screwy:
Over een week of 2 gaat de jetta een weekje de schuur in en krijgt daar een metamefose . wat het wordt is een verassing :rolleyes: |
stukken beter zo zonder kat. maare wanneer gaan we de sletta verbouwen ;) !?
gr. Martijn |
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |