![]() |
Is goed, ik zie je wel verschijnen !!
|
Quote:
Wordt wel "ietsje" later dan gebruikelijk,want ik was ff vergeten dat mijn schoonloeder,ehhh schoonmoeder,woensdag ook jarig is ... :o en aangezien we de volgende dag natuurlijk ook richting Frankrijk vertrekken, zal ik het niet laat (mogen) maken ... :p |
Quote:
Ah vandaar dat je niet reageert op mijn vragen via de mail .. Of is Hotmail verboden terrein op je werk ? :) |
Quote:
Ja dat weet ik wel maar moest je toch ff pesten :D geeft niks komt allemaal goed ;) |
Quote:
Kijk maar of t gaat lukken, anders mag t ook een andere x........... Moet zelf hard aan het werk namelijk !! Miss M. wil er echt mee naar budel :D Heb jij nog aan mijn speaker gedacht, want dat ga ik komend weekend (als miran de binnenkant schoon heeft) de radio e.d. inbouwen. Wel zo leuk, muziekje naar budel ! |
Quote:
Ik kan wel hotmailen op mijn werk, maar ik heb het TEW druk met volksforum en keversite dat ik niet aan hotmail toe kom.....dus dat doe ik thuis pas ! ** opent nu gelijk zijn hotmail inbox** |
Quote:
Weet ik toch !! (vandaar de smilie !) Zal mijn best gaan doen een setje te vinden voor je, komt goed ! |
Zo uiteindelijk is de Regio site van KCN Zuid-Holland dan ook weer up to date!
check: http://www.keverclubzh.nl Greets, Dennis |
thnx voor de link dennis !
(naar mijn site bedoel ik) |
ha leon man alles ok?
het was goed he zondag? ben je nog een beetje van je ouwe zooi af gekomen? het was trouwens voor mij voor het eerst in mijn leven dat ik iets nuttigs heb gedaan op zondag en het beviel me prima heb je trouwens al iets van de sticker mevrouw gehoord over mijn sticker van volksaddiction?............................... en is het nog gelukt met mijn cdrommetje met foto's? |
Jij ook al?????? (Een VA stikker bedoel ik) Strax rijdt iederen ermee rond! :D
|
Quote:
is toch cool en dan als iedereen een sticker heeft (die hem verdiend dan) spreken we een x af en dan coole pics maken met alle kontjes tegen elkaar ;) |
Hee Robert,
De "stickermevrouw", beter bekend als Miss L. zit momenteel lekker in frankrijk !! Aankomende week gaan we bespreken over hoe en wat met de sitckers, en of ik nog andere kleuren laat maken e.d. CD-rommetje bekeken, maar nog geen tijd gehad om de foto's op de site te knallen :( Lekker aan de fastback gesleuteld afgelopen (vrije) dagen ! Jij moest werken zag ik ? |
Quote:
heeeeee gozer het is ok ik hoor het wel wanneer ie klaar is ik ben benieuwd dan kan ook ik reclame gaan rijden voor jullie en ja ik moest werken je zag mijn hok zeker op het hoekie staan te glimmen? ;) |
Ja psies !
Ben lekker wezen sleutelen woensdag donderdag vrijdag en zaterdag !! Fastback MOET gewoon mee naar budel, vet cool ! Quote:
|
zeker cool met de fastback naar budel
dan ben je ook lekker snel terug...................... .............fast back.......NL........snel terug............. .........niet leuk? |
Grappen uitleggen.. niet leuk..
|
Maar ik wil niet snel terug !!!
:( Budel kan mij niet lang genoeg duren !! :cool: |
Dan moet je met de not(ch)back gaan! :D
|
haha die is goed!!!! :p :p
|
All times are GMT +1. The time now is 16:40. |