![]() |
Sluit me aan bij Jettameister. Die suffe sticker moet er echt af! Verder een strakke Jetta.
|
Hele leuke jetta! Dat idee van die motorkap is trouwens best leuk :thumbup:
|
Quote:
:crackpipe |
Quote:
Ja klopt, de föhn van mijn zus is eindelijk gearriveerd :D Quote:
Wel of niet? :confused: |
Quote:
Ik heb een vermoeden dat LuNaTiK het gebeun van de bovenste plank vind :D Correct me i'f I'm wrong :chair: |
ik denk dat LuNaTiK het meer een vw forum actie vind
Correct me i'f I'm wrong vind de text ......Mijn sterretje wordt steeds groter ...ook bedenkelijk trouwens :D :D :D |
Quote:
Had het ook al eens gedacht. :D |
ik vind die motorkap een prachtig werkje van hoe verneuk ik een jetta. Jetta heeft zo weinig nodig om mooi te zijn en dan doe je dit........(is mijn mening)
|
Jongens toch ,laat ieder in z'n waarde ,gelukkig heeft iedereen z'n eigen stijl ,anders reden we allemaa met dezelfde auto...... :hug:
|
Best genôg om het te horen hoor. Zoek alleen nog wel een motorkap voor een ander project... Dus als iemand nog wat ouwe meuk heeft liggen...
|
Amen
|
Quote:
Quote:
Is zojuist gemaakt... Zat al hars in zei die jongen, heb nou niet echt het idee dat er veel aan is gebeurd maargoed. Barstje zit er nog wel steeds in :confused: |
Quote:
in je glas begrijp ik .....volgens mij snap je het niet :rolleyes:ehhhh...:ass: |
Glas in je ster?
|
jongens...on topic
|
Het glas in je sterretje, euhm, het sterretje in je glas krijg je niet weg met wat hars ;) Zal dan toch een nieuwe moeten komen. Probeer Autoplaat in Drachten eens.
|
Waait er zomaar een dakrek op je auto...
Net als je een motorkap ophaalt... ![]() |
Quote:
ja we gaan weer on topic ......ben het met wytze eens elk zijn smaak sorry niet de mijne :cool: jetta is mooi genoeg :thumbup: |
Motorkap was enkel een probeersel, nieuwe versie is in aantocht (zonder slijptol)
|
Zonder striping :D Godallemachtig, wat een rotwerkje is dat... Nagels kapot enzo...
![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:31. |