![]() |
Quote:
DAP 500 polijstmachine! |
Quote:
Precies :thumbup: Hier ben ik ook zeer tevreden mee! |
Dat is een mooi ding idd, ik had vorig jaar voor de DAP 500 uit was al een Bosch PEX400 gekocht, ben ik ook erg blij mee, werkt super. Die van Meguiar's is trouwens prut, gaan aan de lopende band stuk.
|
Quote:
Wat voor polijstmiddel gebruik je en wat voor machine/pads? |
Quote:
Ik gebruik als polijstmiddel de SSR serie van Poorboy's world, en pad's van Lake Country (wit, en licht groen). De machine die ik gebruik, is een Ferm FCK-180K Afgelopen zaterdag met de Bora m'n camera vergeten mee te nemen, maar a.s. zaterdag ga ik dat zeker niet vergeten! |
Ben benieuwd altijd leuk om te zien. Ik gebruik zoals gezegd een Bosch, ook met LC pads (wit groen blauw zwart) en Meguiar's M84, M83, M80. Sealant M21 van Meg's, en was de M16 :)
Laatst een Nissan Micra gedaan: ![]() :) |
M'n Bora is ook aardig opgeknapt, al zeg ik het zelf :D
Ben alleen de hele dag (9:30 - 18:00) met de lak bezig geweest, nog geen tijd gehad voor de rest van de auto...... |
Quote:
Ja heb er ook 1 liggen ,maar dan komt het er op aan om het juiste toerental te verkrijgen dmv de juiste druk in te stellen. Dus goeie drukregelaar en de juiste doeken zijn belangrijk. Voor derest is dat een beetje proberen eer je er mee weg bent. Goeie compressor is natuurlijk ook handig. Als hij niet genoeg levert sta je elke 5 min te wachte tot je genoeg lucht hebt :D :thumbup: Grtz jel |
Quote:
Dan heb je echt teveel betaald Alberto... Ik verwacht dat je de roterend excentrische hebt gepakt van Flex, de XC 3401 VRG? Ik heb de mijne gister binnen gekregen uit Duitsland voor 299,00 incl. BTW en verzenden. Ik heb ook meteen de complete professionele lijn van RIWAX erbij aangeschaft. Zeer goede combinatie denk ik om mee te werken en met roterend excentrisch polijsten zijn de risico's dat je wat verknalt stukken kleiner. |
Quote:
Ik wil niet veel zeggen maar voor deze prijs moet het resultaat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zijn, dat kan niet anders. Dat betekend dus dat men bij dit bedrijf binnen een uur een complete auto doet aan de buitenkant?? Dat kan nooit. |
Quote:
ik weet nog wel een auto waar we je flex op kunnen gaan testen |
Het is dat je zo'n goede koopjesjager hebt.. :thumbup:
Normaal kost de machine ook 375 ex btw.... :screwy: En Martin we moeten snel iets afspreken voor je Lupo..... en we gaan niet testen... :shake: maar hem eens lekker laten glimmen.... :D Je weet mijn aanbod..... tesaam met een mooie workshop....... :thumbup: |
Quote:
:thumbup: ik heb er zin in! leerzaam dagje van maken. ga je naar m.i.v.w. ? zullen we volgende week eens een datum prikken. groeten |
Ben zondag op MIVW...... :)
Zullen we snel eens een datumpje prikken........... :thumbup: |
Wat is nou de beste poets/polijstmachine qua prijs/kwaliteit als ik niet veel meer dan 100 euro wil uitgeven.
Deze apparaten ook te gebruiken met bv turtle wax of is dat niks om machinaal te polijsten? BVD! |
Iemand uit regio tilburg toevallig met zin om mijn daily (sinquecento) een beurtje te geven? Tegen vergoeding natuurlijk!
|
Quote:
even lezen ruud, alberto zijn broer doet het prof. maar Alberto zijn auto's wel eens gezien? die glimmen altijd super.. dus dat kut is een beetje misplaatst |
Quote:
DAP 500 van carclean.nl |
En wat is het beste (machinaal) polijstmiddel, en welke wax?
En is cleaner noodzakelijk? Verder wil ik aangeven dat mijn lak een 8/10 krijgt, dus ik heb absoluut geen grove korrel nodig. van het weekend eens met zo'n aldi apparaat geprobeerd, dan kun je het inderdaad beter met de hand doen xd Alvast bedankt! |
En wat die DAP 500 betreft, zouden jullie alleen het apparaat kopen of die complete set voor resp 185 en 187,50 euro.
http://www.carclean.nl/product/DAP/...et__101597.aspx http://www.carclean.nl/product/DAP/...et__101595.aspx Bij voorbaat dank!!! |
All times are GMT +1. The time now is 10:46. |