![]() |
Echt een hele mooi kleur:D maar ik zou die motorkap en het dak ook in dezelfde kleur doen;)
Mooi werk geleverd zou ik zeggen :thumbup: |
Thnx voor de reacties allemaal :D
Motorkap en dak worden nog in dezelfde kleur als de rest gerold. Knipperlicht wordt ook nog vervangen. Ook de remmen worden nog aangepast. ;) Ik zit trouwens nog te twijfelen of ik de striping onder op de deuren nog terug wil. M'n pa kan zelf stickers plotten in elke gewenste kleur... Zit te denken om op het brede deel van de stiping op de achterdeuren Jetta TD ofzo uit te laten plotten op zilvere/grijze folie in Porsche lettertype.. |
phoe, ziet er stuk beter uit door dat rolletje
|
wow....erg chique Gijs!
|
Mooi dat je hem gerold hebt! Was wel nodig, rondrijden met menie is ook maar niks!
Resultaat is echt goed joh! p.s. ik moet je binnenkort ff spreken over die stickers! |
Menie is cool, maar voor tijdelijk :)
En volgens mij spreek ik je binnenkort over die stickers... ;) |
Ik ben benieuwd naar de pics, kan ze alleen niet zien nu zijn ze toevallig verwijderd?
|
Hmm, nee ik zie dat de host van m'n website eruit ligt...
|
hier uploaden
|
Ik wil fotos zien !!
|
Foto's doen het alweer :)
Edit; En nu weer niet... Zal ze eens uploaden in het album ;) |
Is dit dan gerold of gespoten?
Errug vet |
Gijs, die kleurtje! Hij is er super van opgeknapt. Die kleur in 2K lak gespoten zal ook super staan denk ik zo! Zoals iedereen al zegt, het dak en de motorkap ook even meenemen!
Kun je mij via PB eens wat meer vertellen over die stickers? Heb nog een achterklep zonder GTI sticker... |
Zondag had ik even 30min niks te doen. Toen heb ik even een wiellijstje en spatlapje gepast die ik een jaar geleden van Richard had overgenomen (van z'n oude geplette Jetta (pletta :rolleyes: ) :()
![]() sorry voor deze schitterende kwaliteit :redface: Vind het wel cool staan, vooral met die lapjes die 3 a 4cm boven de grond hangen :) |
Staat wel aardig hoor ;)
Ik heb de mijne gister verwijderd tijdens het plaatsen van de schroefset, maar misschien gaan ze nog terug.... |
Gisteren de wielranden en spatlappen gemonteerd :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ja, het knipperlicht wordt nog vervangen :tongue: Moet trouwens ook twee nieuwe achterlichten hebben omdat deze lekken :( |
EN, je moet ff met een witte bandenstift die wolfsburg logootjes van je spatlappen inkleuren! Staat veel mooi denk ik!
|
Vet Gijs, dit had ik nooit verwacht van toen ik hem zag. Is echt mooi zo.
|
Afgelopen 3 weken op vakantie geweest naar NY en California. Voordat ik op vakantie ging starte de Jet-Raket niet meer ivm een defecte dynamo (daardoor lege accu). Binnenkort er maar even afhalen en ff wegbrengen. Koppeling moet ook nog steeds vervangen worden :redface:
In LA op een VW sloop nog een leuk logotje gevonden; ![]() Daar lag een VW412 met dit logo achterop en Saab logo's voor op de spatborden... Rare jongens die amerikanen, maar ik heb m'n logo ;) Nog even oppoetsen en een manier bedenken hoe ik hem ga monteren op de grill. Waarschijnljik gaan de Sebrings er onderuit en de G60 remmen die op de plank liggen gaan ook niet door (ivm 15" velgen), want de originele velgen komen er waarschijnlijk weer onder met 5 verse banden en nette originele Jetta doppen. De huidige 155/80/13 banden zijn kaas. Denk dat er 175/60/13 onder komt. Heeft iemand daar een voorbeeldje van toevallig? :) |
Quote:
:iamwithst Sjieke bak Gijs! |
All times are GMT +1. The time now is 11:16. |