![]() |
Tjaap, volgens mij is dit de eerste meeting waar we beide waren waar ik je niet tegen ben gekomen :p anders kom ik je altijd tegen !
|
klopt, maar las dat jij laat was.... en ik was vroeg weg... was gewoon te warm, en ik was te moe
|
(sabine zegt)
@tommy; yep dat is de mijne!! En idd nieuwe wieltjes, beetje afwisseling kan geen kwaad! ![]() @tjaap; ik ga EN voor de mensen, EN voor het kleine beetje luchtgekoelde wat er staat, of niet Niels?? ![]() |
Quote:
Idd Bien... we gaan woor het kleine beetje... wat je oh zo groot kan maken op het internet... :tongue: :D |
haha psies!! Is je doel toch bereikt!! 20 foto's van alle luchtgekoelden (allemaal 5 keer op de foto) en 5 waterkoelers, lijkt idd net een luchtgekoelde meeting met een klein beetje van de mooiste watergekoelden!! :biggrin:
|
beetje jammer van die drempeltjes alleen.
door die fantastische dingen kon ik s'middag's op het meeting terein mijn benzine leiding nog effe gaan fixen, zodat ik weer naar huis kon. deze was in 2e gebroken waardoor ik mijngolf1 bij de laatse hobbel er mee stopte en ik hem in het parkeer vak kon duwen. ik wil mike dame nog effe bedanken voor het gereedschap en een nieuw stuk leiding! voor de rest een zeer geslaagde meeting! |
Quote:
Denk dat je nog 1 luchtgekoelde bent vergeten te tellen, tenminste, denk niet dat je daaraan gedacht hebt. De chopper van peter is ook luchtgekoeld :D |
ja, maar das een trailerqueen... :p ;)
|
toch wat gemist :( maarjaaa moest in ene werken dus kon niet anders, volgend jaar ben ik er vast wel weer bij.....gelukkig afgelopen weekend meeeer dan goed gemaakt met het Ardennenrit-weekend van CCN :cool:
|
Snap jij het, snap ik het! Kom ik aanrijden bij Pon met m'n lichtelijk verlaagde golf, kan ik het terrein niet opkomen door die fijne drempel. Als je nou een meeting voor getunede auto's organiseert, haal dan die dijken weg!!!! We hebben niet allemaal airride-centen!!;) Voor de rest was ie fijn (de meeting)!
|
Die drempel kwam ik ook niet overheen.
|
Heb ik tegenwoordig niet zoveel last meer van!
|
.
|
sow, is er daarna nog een polo overheen gereden ? :eek:
|
Quote:
rijdt dat ding nou echt? |
Quote:
Ik was idd laat.... had een goede reden. Die drempels zijn idd verrot... die bij het hek gaat wel maar die 2de :frown: ik was er bijna over..... zet u hem daar maar neer... godver, weer achteruit, bumper uit de brackets :mad: verder altijd leuk daar. |
Puntje voor volgend jaar die drempels, verder idd een gezellige dag geweest.
|
die 2e drempel kon je sochtends nog gewoon omheen rijden...
|
Klopt.... normaal ook, is met m'n bus geen enkel probleem maar de Golf :(
|
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:55. |