![]() |
Dit is een moeilijke vraag. Ik weet hoe lang ik naar mijn 74er golf heb lopen zoeken voordat ik er 1tje had gevonden.
Ik zou het een eer vinden als een vw-museum mij zou vragen of ze mijn auto in het museum mochten zetten. Maar ik zou er heel lang en heel diep over na moeten denken. |
Kort samengevat:
deze auto verdient het om behouden te worden en in originele staat gekoesterd en behouden te worden (en uiteraard tip top gerestaureerd). De enige win-win situatie voor Split52 en het museum is naar mijn mening als split samen met VW de auto onder handen neemt, tot een volledige restauratie. Misschien kan VW nog aan authentieke onderdelen komen, of de aanschaf van dure delen voor een deel sponsoren. Als de auto dan gerestaureerd is, mogen ze hem 10 jaar lang in het museum zetten. Daarna is ie weer geheel van Split52. Daarna kun je altijd nog kijken om de auto voorgoed te verkopen aan VW, dan wel zelf houden. |
Quote:
oh deze... gewoon wegdoen man, tegen de tijd dat deze weer in mooie en nette staat is, ben je a: een hele boel tijd en b: een hele boel geld verder. en wat ik voor mezelf wel interessant vind of de kosten van de restauratie wel opwegen tegen een (verkoop)waarde van de golf als ie af is. persoonlijk denk ik van niet, tenminste als ik die basis zo bekijk. en ik zag in je rijtje wel andere auto's voorbij ,waar ik liever mn energie in stak. ondanks dat een golf 1 nog steeds een van m'n favorieten is. |
Is ie nog niet weg? :D
|
Zie ik het verkeerd of heeft deze niet eens een swallow paneel. Zal er wel later in gezet zijn.
|
Quote:
helder gedacht rob mooie naam trouwens |
Voor mij zou de afweging zijn:
of volledig restaureren en in absolute nieuwstaat en geheel origineel maken ( een unieke auto enkel in de schuur laten staan is ook zonde, een gerestaureerde waar iedereen op evenementen van kan genieten daarentegen... ) of richting VW museum, en dan genieten van het feit dat 'jouw' golf daar staat. |
Quote:
Denk je echt dat zulke bedragen gaan betalen voor deze wagen? :screwy: |
Quote:
Een veel betere vraag (al zeg ik het zelf :D ): Weet je al wat je doet met de Golf? We lijken het met z'n allen misschien haast vergeten, maar zijn toch vast wel erg benieuwd ;) |
Tsja ik ken je collectie en tjsa, keuzes moet je zelf maken maar ik had 'em toch weggedaan, voor het golfje een goed tehuis daar in wolfsburg! Heb je daar ook stalling ;-) Succes met de keuze!
|
Hoe zit het hier nou mee?
Nu is er ook weer een ander topique |
dat topic was eerst kilootje...
Zodra er geschoten wordt horen jullie het! |
vraag me af wat de mensen van vw presies willen michel ?
wat willen ze er presies mee . wil VW museum GMbh ,de eigenaar worden ...of mag jij dat ook blijven ...... wat zijn de opties ? |
Als t je toch niet om t geld gaat, verpats
hem dan gewoon aant museum :) Voor een klein beetje meer dan wat je er voor hebt gegeven uiteraard... Zoals ik het hier lees heb je er zelf toch geen tijd voor ;) |
sprak vanavond voor het eerst sinds 13 jaar weer met mijn broer..
zijn mk1 gti zilveren staat ook in het museum. |
Quote:
Is hij er ook beter van geworden? goeie deal? |
gewoon de handelsprijs betaald meen ik.
|
13 jaar en meteen over VW :rock:
|
eh.. ja daar kwam het wel op neer... was om het een beetje luchtig te houden..
|
Quote:
niks kilootje zeg maar gerust 99 kilo bij 2 mtr :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 10:30. |