![]() |
Quote:
dit zijn de 15"P-ers? |
Quote:
Ja dat zijn ze . :confused: |
Vandaag even weer met het golfje bezig geweest eerst ervoor gezorgd dat ie weer liep , wou vrijdagmorgen niet mee starten wat bleek benzineslang door gesleten door dynamovin een gat erin ja dan wil die niet meer he , nee .
Later nog een mooi lampje gekregen van mn broertje ;) , ja en die moet er op . Was donker de foto s wilden niet zo goed lukken morgen maar ff weer proberen . :thumbup: :thumbup: |
Zo nu bij licht .
:thumbup: :thumbup: |
Leuke auto en mooi kleurtje. Alleen die mistlamp vind ik persoonlijk niet echt geweldig. Veels te groot.
|
Quote:
De lamp is aan de grote kant maar ik vind het niet raar hoor . :thumbup: |
Quote:
moet dat lampje niet op de andere kant hangen klaas ???? aan de stuurkant heb je er meer aan ...IMHO :D |
Quote:
Ik zal hem morgen eerst eens aansluiten eens kijken hoeveel licht ie geeft . :D :D |
hij brand
Vanavond de m lamp even aan gesloten op mistlicht schakelaar .
Morgen maar even showen in heerenveen . :thumbup: :thumbup: |
Mooi toch !!!!
:shake: :shake: :shake: :shake: |
zeer mooi en een leuke foto trouwens...
|
Zo morgen de velgjes even bij femme weg halen en even met zn 4 erop en den wat nwe bandejes erom en gaan kunnen de doppen erweer af .
Ze zijn gepoedercoat zou eerst polijsten maar zo om me heen gekeken maar daar zit zoveel onderhoud aan om ze mooi te houden . Maar dit gaat ook heel mooi lijken , denk ik een paar 165-50-15 eronder. ![]() :thumbup: :thumbup: |
![]() |
Zo en nu nog een paar bandje erom er gaan met die kar .
![]() :thumbup: :thumbup: |
zwaar mooi
|
Heb mooie alternatief gevonden voor mn velgen zijn doppen van een passat geloof ik :confused: nog even wat aanpassingen maken en dan moet het goed komen .
![]() ![]() Bedankt bertus. :thumbup: :thumbup: |
Quote:
klopt 14 inc passat GT wiel zitten de doppen op ;) geen dank Klaas-jan :thumbup: |
Zit nog met de bevesteging van de dop het naafgat is te groot voor de bevestegingslipjes misschien nog even opvullen met een stukje pvc buis zodat het toch goed klemt , iemand misschien nog ideeen .
:confused: :confused: |
gelukt
Ze zitten er onder heb een klein randje van pvc buis gebruikt om de velg wat op te vullen blijft tot nu goed zitten . zal binnen kort er wat meer fotos van maken .
![]() :thumbup: :thumbup: |
ziet er netjes uit zo!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:53. |