![]() |
Quote:
Niemand die nieuwe striping in zwart kan shoppen ? |
Quote:
Niemand ?? :shake: |
he bas, zie nu pas je topic!
velgies staan m super, blij dat jij er nog wel tijd in heb gestoken ;) gr bart |
achter iets hoger zou hem af maken ^^
met de snuit dan wat omlaag gericht staat ie echt beestig |
Quote:
Hahaha, Thanks :thumbup: Heeft wat zweet, tranen en geduld gekost maar ben er zelf ook best blij mee zo... |
Quote:
Ja klopt. Alleen ga nu eerst effe op zoek naar wintervelgjes die netjes passen en an moet ie waarschijnlijk toch weer wat omhoog wil het rijdbaar blijven... |
ziet er allemaal goed uit hoor :thumbup: keep it up.
Heb een zelfde soort, zelfde kleur, eindeloos project net als de rest van de wereld ![]() |
Quote:
Ziet er netjes uit :thumbup: Ik vind alleen die deurschelpen en "luchtinlaat" wat minder.... ;) |
Quote:
Ik ben een hele goeie lasser.. alleen niet veel ervaring met plaatwerk.. al las ik op me werk soms 0.8 dikke RVs leidingen... |
Quote:
Striping zeker weer opnieuw aanbrengen en rondom nog een heel eind zakken imho :thumbup: |
Quote:
Hij is inmiddels rondom gelast en behandeld. Bedankt voor je aanbod :thumbup: en wie weet neem ik contact met je op als ik weer wat tegenkom... :D |
Quote:
Volgend jaar zomer zal ie er vast wel weer heel anders bijstaan.... ;) |
Ik heb een vraag aan jullie:
Ik kan voor een nette prijs een complete 86er golf 2 gti 16v kopen. Nu kan ik 2 dingen doen: 1. golf opknappen en gewoon in gaan rijden. 2. Complete blok, remmen enz in de jetta bouwen en de rest van de golf verkopen. nu de vraag: Wat heb ik nog meer nodig buiten de onderdelen die op de golf zitten om het blok netjes in de jetta te krijgen ?? |
Hee.
ik zou de 16v in de jetta hangen. dan heb je een leuke wagen:D Verder zou ik even kijken op het forum. golf mk1 en mk1 jetta zijn in principe :thumbup: het zelfde. en er zijn al zat 16v in een mk1 gehangen. sterkte met je beslissing en veel plezier ermee! mvg |
ik ben er nu ook mee bezig om er 1 in te leggen. hoop dat hij er zaterdag inhangt en dan kunnen we verder met de kabelrimboe.
Ik meende dat je de voorremmen niet kon gebruiken van een golf2....??? PM me maar voor vragen, ik kan ook wel wat foto's maken |
Hey leukste is idd om het 16v blok in je jetta te hangen. maar dat zal je gevoel vast ook wel zeggen. Het enige is dat je mayb tegen wat onverwachte probleempjes aan zal lopen.. maar dat lukt jou vast..
maar hoe zit dat dan Met je bak omdat je een automaatje hebt ...?? of past dat gewoon ... heb hier namelijk geen idee van als er iets gelast moet worden kun je bij mij terrecht he ;) |
heb inderdaad wel eens gelezen dat je assen of fusees nodig had van een cabrio 1800 omdat die dikker en korter zouden zijn.... :confused:
spruitstuk van een scirocco 16v of spaghettie tbv 16v in golf 1....?? Rest uitlaat zal aangepast en verlast moeten worden denk ik... Motor en bak kunnen er zo in als het goed is, alleen zekeringkast van 16v zal geplaatst moeten worden ?? |
andere baksteun en motorsteunen moet je erbij kopen, cabrio assen, spruitstuk, kabelboom, computer, benzinepomp, zekeringskast, remmerij, stuurhuis, schakelmechanisme, opvoerpomp. Misschien de ruitenvloeistofbak verplaatsen, luchtfilterbak aanpassen, misschien je radiateur vervangen voor een grotere. Op je stuurhuis hoor een beugel te zitten voor je schakelmechanisme, die maak ik op dit moment zelf en las ik op het bestaande stuurhuis.
|
Quote:
Veel suc6 bas ;) |
Quote:
Hahaha :D Voordeel hierbij is dat ik een complete rijdende gti 16v koop. Ik heb een 1500 cc jetta 1 en die motorsteunen zijn hetzelfde. Misschien dat alleen de baksteun anders is omdat ik een automaat heb. Ik mis dus alleen de cabrio assen en het uitlaatspruitstuk.... |
All times are GMT +1. The time now is 10:10. |