![]() |
man man man zeg, sterkte met de operatie en het verdere verloop kerel
|
raar om niets. zoiets te doen?. wel bekende ze weten in elk geval waar je woont :mad:
|
wat een mensen lopen er tegenwoordig rond hier in dit land .. en hulp is ver te zoekn mensen staan erbij alsof het niks is maar weinige die helpen... naar voor je, veel sterkte met de operatie en verdere zaken!
Joost |
Niet normaal! in wat voor land leven we tegenwoordig!! Wat is dat hier letterlijk IK STOND ERBIJ EN KEEK ER NAAR!!! Sterkte Henk en vriendin (bin efkes har namme kwyt) ik hoop dat er geen meer gedonder van komt.
|
Sterkte Henk, en helaas welkom in BV Nederland.
|
Beterschap en heel veel sterkte met alle ellende!!
|
Bah, kippenvel krijg ik hier van! :mad: :(
Ik hoop echt dat deze zielige achterbakse kl**tzakken hun verdiende loon alsnog zullen krijgen. Heel veel sterkte met het herstel van je operatie en het oplossen van de onverziene 'operatie'. |
Hé Henk, het beste jonge !!
Verschrikkelijk zulk gajes, onschuldige mensen aanvallen en je ook nog eens bedreigen. Schandalig. En de medeweggebruikers moeten zich schamen ! Groetjes Tim |
Heel heel veel Sterkte en ik hoop voor je dat alles weer goed komt! Succes
|
Hellaas zijn er heel veel dingen in NL krom geregeld!
Ik wens je vannuit Nijverdal een spoedig herstel, heb voor dit geen woorden. Tis ook letterlijk te erg voor woorden. Als jullie hulp nodig hebben stuur maar een pm'etje |
Ai, dat is behoorlijk verrot. Sterkte met het herstel!
|
OMG wat een vreselijke losers lopen er in nederland rond zeg.
dat soort mensen verdienen een nekschot, en niks minder. verder wens ik je veel beterschap. en als ik je een tip mag geven: neem contact op met stichting slachtofferhulp, die kunnen je misschien helpen met het verhalen en afhandelen van de schade enzo. 1 ding snap ik niet: waarom kunnen deze mensen hiervoor niet gewoon achter slot en grendel? als er 15 tot 20 getuigen bij zijn dan kunnen die gasten toch nooit jou als schuldige aanwijzen? |
.
|
Mooi om te horen dat de operatie goed is verlopen:)! ben benieuwd naar de foto's!
|
Quote:
tja spelen in het verkeer kan maar zo heel raar aflopen. sterkte |
Zag de caddy vanmiddag staan bij BM in Surhuisterveen :)
|
Quote:
zo klinkt het verhaal wel net ff iets anders, maar het blijft een zeer trieste actie. Zal wel alcohol/drugs in het spel geweest zijn, of je bent gewoon echt zo dom als een koe om zo agressief te reageren in het verkeer :screwy: Hopelijk kan je na 5/6 maanden revalidatie weer heerlijk tuffen in je zgan caddy! |
Ik ben benieuwd naar de foto`s Henk veel succes verder.
|
En al pics Henk????
René (Tiefleger) |
.
|
All times are GMT +1. The time now is 12:14. |