![]() |
Het project gaat gestaag door ;) . De ophaging is zover klaar als kan.
Ben nu met de nieuwe bevestiging van de body op het chassis bezig. Is de bedoeling dat dit de komende week klaar is en de body weer terug kan :thumbup: . Dan eerst de dorpels vervangen en de andere slechte plekken aanpakken. Het plan is om dit voor het einde van het jaar klaar te hebben zodat ik in het nieuwe jaar aan de rolkooi kan beginnen :screwy: . ![]() ![]() ![]() ![]() Bart.............. |
Ben je alleenstaand ofzo??
Damn wat een werk zeg ... Wel erg mooi, en leuk. |
Eeeuuuhhhh...........Nee, niet alleenstaand :shake: . Getrouwd, 2 kids van 8 en 5 jaar, 2 paarden en een hond :screwy: .
Moet de tijd dus echt wel goed indelen. Ben dan ook blij dat er niet veel op TV komt :thumbup: . Weet het, veel werk maar het geeft ook veel voldoening. Doe ook zo veel mogelijk zelf. Is misschien niet altijd perfect maar heb het wel zelf gedaan. Denk ook dat het moeilijk is om uit te leggen wat er allemaal in mijn hoofd omgaat :screwy: zodat iemand anders het zou kunnen maken. Wordt het toch weer anders, niet wat je in gedachten hebt :( . En als het niet uitkomt heb ik het ook zelf gedaan :redface: . En dat komt geregeld voor :D . BART |
Het ziet er ook super uit.
Leuk dat je 2 paarden hebt, ik ben gek van paarden. En werk op een stoeterij! Wat voor een motor ga je straks gebruiken? |
De motor die er in komt is een 2.8L V6 uit een Audi 100.
175PK is wel voldoende om mee te beginnen :thumbup: . De transporter versnellingsbakken staan ook niet bekent om hun sterkte :shake: . Bart |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BART........... |
Ruud krijgt concurentie:):):)
|
Quote:
Dat zou Ruud niet voldoende recht doen met zijn project :thumbup: |
Eindelijk staat de bovenkant weer binnen :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan ik nu eerst aan de body beginnen. De dorpels vervangen, etc. is aan de onderkant toch wel slecht. ![]() ![]() Bart |
mooi werk weer!
past de voorklep er nog op zo, lijkt van niet namelijk.. |
De neus kan er nog op. Heb hem zolang gemaakt om de neus straks aan vast te maken en de bumper moet er ook aan.
![]() ![]() BART |
Mooi project, :thumbup: ben benieuwd wat het eind resultaat wordt :)
Frank |
Ziet er goed uit gast!!!
ZIet er ook deglijk uit en het lijkt netjes te passen! |
Superproject! ga dit toch wel eens wat beter volgen.
|
Blijft geweldig dit :) Met kratje Jupiler op de achtergrond, kan niet beter.
|
:cool: Ben begonnen met het verwijderen van de dorpels :mad: Nou die waren dus slechter dan ik hoopte :( tegen beter weten in :screwy: .
Eerst maar ff een Jupiler :thumbup: ![]() ![]() ![]() :shake: :shake: BART |
Ben vast begonnen met de scherpe hoeken te verwijderen zodat het er straks allemaal wat gladder uit ziet.
![]() ![]() BART |
Daar heb je nog flink werk van, maar ziet er goed uit!
|
Bart,
Ziet er indrukwekkend uit!!! (Y) Waar kan je zo'n car kopen? Ik zoek ook zo'n auto te ombouwen....smekkie! |
:redface: Teveel met andere dingen bezig geweest dus niet zoveel gedaan aan "De Konjel" maar eindelijk na lang zoeken een koppelingshuis gevonden om de Audi V6 rechtstreeks aan de T3 transporter versnellingsbak te schroeven. Komt van de VW dealer in Wonderboom, Zuid Afrika :cool:
![]() ![]() ![]() :screwy: De zoektocht ging vanaf de VW dealer Van Mossel in Tilburg, naar Pon in Leusden, de VW fabriek in Wolfsburg, Steyr in Oostenrijk, de VW fabriek in Uitenhage, Zuid Afrika (waar ze trouwens nog steeds de Golf 1 maken) om uiteindelijk uit te komen een locale VW dealer in Wonderboom, Zuid Afrika. De CITI GOLF :cool: ![]() :thumbup: Ben fantastisch geholpen door iedereen :thumbup: . BART |
All times are GMT +1. The time now is 04:03. |