![]() |
...nee, ècht niet!
Meneer heeft de deal alsnog afgeketst, vanwege de hoge biedingen, maar voor € 75,- mag-ie hem in z'n r**t steken! Jammer, maar helaas! |
Quote:
Daar heb je even een PM over ;) |
Quote:
:thumbup: |
ging wat fout maar hier is ie .. :)
![]() |
Je zou toch bijna denken dat een admin dit topic een beetje schoon loopt te vegen :tongue:
@ mverh85: congrats met je aanwinst |
dat waren wij zelf,maar dat doet er niet toe verder,alles is weer uitgepraat.
idd leuke aanwinst mike! |
Dat mensen daadwerkelijk nog geld betalen voor die oerlelijke F&I zooi, en nog veel ook nog!! :D :screwy:
Ik zou blij zijn als ik er van af was zonder geld bij te moeten leggen. :tongue: Al is zo'n jas wel gaaf... |
Mike, hij is jullie gegund! (Hij is iig in de 'familie' terecht gekomen)
ff voor iedereen; hoe het gelopen is: Natuurlijk wilde ik hem ook wel graag hebben en ik hÃ*d ook een klein kansje, omdat ik pas de 4e was, die de advertentie zag. Na meteen contact op te hebben genomen, kreeg ik hem dan al snel ook toegezegd! (gewoon voor de vraagprijs van € 10,-) Maar, ... tóen kwamen de biedingen en kreeg ik een mailtje, dat-ie toch maar niet voor de vraagprijs weg ging: als ik al geld hÃ*d gestort, zou-ie het wel meteen terug storten... Kijk dáár ben ik natuurlijk wel wat 'pissed off' over; een deal is een deal, toch?! Netter zou zijn geweest, te vragen of ik ook bereid was een bepaald bedrag te betalen; ik was ten slotte wel de eerste serieuze gegadigde! Dit heb ik de verkoper ook gemaild, maar daar kreeg ik uiteraard geen reactie meer op... Ik ben trouwens niet 'al tijden' op zoek naar zo'n pookknop; de topicstarter ('koekie') was er 2 jaar geleden min of meer naar op zoek. Ikzelf tik zo af en toe 'fire' en 'ice' als zoekwoorden in op MP en kom dan wel eens wat tegen. |
All times are GMT +1. The time now is 07:48. |