![]() |
Prachtige cabbie, waar blijven de nieuwe pics :D
|
Ja er zijn een hoop updates...
Het schiet aardig op.. maar moet ook wel want streefdatum om de eerste rit te maken is 1 mei.. dan heb ik nog even de tijd om evt nog wat te veranderen voor oostenrijk.. Het interieur zit er zo goed als compleet in op de voorste deurpanelen en stoelen na. De Carosserie is ook al redelijk ver opgebouwd maar staat ff stil omdat ik met de aandrijfassen en het ombouwen naar 5x100 bezig ben. De aandrijfassen, Stuurstangen & Draagarmen zijn ingekort en de veerpootlagers zijn ook aangepast om zo de schokbreker een stuk naar binnen te krijgen om de velgen er naar wens onder te krijgen;) Omdat ik de achterbumper dichtgemaakt heb (Uitlaat, mistlamp & Sleepoog weg) is de uitlaat van de week ook aangepast en ligt die nu bij de polijster. Volgende week de voorbumper erop en zien dat ik ergens een paar knipperlichten verstopt krijg en dan hoop ik hem volgende week een keer weer op wielen te hebben. Langzaam maar zeker komt het einde in zicht:) (voor dit seizoen) kan niet wachten op de eerste rit.. Ik zal van de week een paar foto's maken en posten. Gr Twan |
Hee Twan waar blijven die foto´s.... ? ;)
|
Quote:
duurt idd wel erg lang voor dat er foto's komen ? :D gr. martijn |
Ja ja ;) ze komen zsm..
|
Hey twan schiet is op met die foto's.
Je interieur is al lang bekleed en je wielen zijn allang klaar. Ben erg benieuwd ! |
Quote:
ik ben erg benieuwd :thumbup: |
13-3 en nog steeds geen foto's ;)
gr. Martijn |
mmm foto's??
|
top kleur heb je gekozen.
|
En is deze beauty vandaag te zien op retro mania ?
Is een mooi proefritje voor Oosterijk nl ;) (het is tenslotte al 1 Mei geweest) :D |
Oei, wat een vette dakloze.....
Laat die foto's maar komen... |
Quote:
Nog een vette dakloze :cool: ![]() Dik gaat een mooi winkelmandje worden! Was t al, maar mods zijn bruut :thumbup: |
Ik was helaas niet op Retro mania.
Ben wel even in Verl-Kaunitz geweest maar niet met de cabrio. Hij rijd en staat zo goed als klaar voor de APK Van de week ff de puntjes op de I zetten en dan word ie aangemeld en komt de eerste testrit. Foto's moeten ff wachten tot ie weer helemaal op de wielen staat en eigenlijk klaar voor de See is! En over die andere dakoze.. Ik ben niet zo van de Tribels op een Dakloze;) |
Hier dan een paar redelijk recente foto's
zijn van slechte mobielkwaliteit maar gaat om het idee.. hoe ie er een paar weken geleden bij stond: ![]() ![]() ![]() |
Ziet er puik uit!
Proficiat trouwens ;) |
Thanx;)
|
Heel mooi !
|
Maak maar snel een paar betere foto's Twan want dit kan echt niet.
Zonde om zo'n mooi cabby zo slecht te fotograferen. :tongue: Maar de eerste indruk ziet er super uit. Mooie combi rood met creme leer ;) en aan de buitenzijde rood met chrome :thumbup: |
Ziet er heel goed uit, mooi interieurtje !
|
All times are GMT +1. The time now is 09:13. |