![]() |
Nette derby !
Maar hij kwam me al zo bekend voor :screwy: Deze stond tekoop in stadskanaal, heb er nog een foto van klik |
Ik wil er geen woorden meer om vuil maken.
Mooi kleurtje . ![]() :thumbup: :thumbup: |
mooie auto en mooie wielen .
|
Quote:
Ik vind het prima breng die velgen morgen maar ga ik ze passen. |
Quote:
Leuke foto klaas en ik ben het er helemaal mee eens :thumbup: :thumbup: |
Quote:
heb nog wel leuke compomotives in 13" die je mag passen. :thumbup: zou vast heel vet staan. Deze; Maar laat je vooral niet gek maken :D |
Ik zou haast niet meer durven reageren, maar toch:
Derby: retegaaf! Ronals: retegaaf! Combi: mwoah... |
Quote:
Iedereen mag reageren zelfs de auto afkraken zegt me niks. Als iedereen de zelfde smaak heeft is de lol er ook snel af. Er zijn mensen die vinden het super. :thumbup: En er zijn mensen die vinden het niks. :thumbup: Ik kan er mee leven.En wat de velgen betreft, die heb ik gekocht omdat ik ze mooi vind en het vult de wielkasten mooi op. :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Zo is het, jouw auto, jouw ding! :thumbup:
|
ik vindt ze wel mooi staan, het gaat er niet om wat een ander mooi vind of niet.
wat het belangrijkste is, dat je het zelf maar mooi vindt. |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
dat wil ik zien ,die velgen onder de derby ,kan mew zo er nog weinig van voorstellen (kan ook door de 2 redelijk lange werkdagen komen ,ivm een grote klus voor het leger) misschien is het niks ,maar het kan net zo goed wel wat zijn |
Quote:
![]() ![]() ;) :thumbup: |
smoelt best wel cool
|
zijn geen Smoor wielen, zijn Compomotives. Zien er groter uit, doordat het hart doorloopt in de velgrand ipv dat het een 2 delige (look) velg is zoals bij de Smoor Roadsters.
|
dan nog het gaat om het idee ,en dat ziet er goed uit
|
Quote:
Dit ziet er zeker goed uit :thumbup: :thumbup: Ik heb jammer genoeg geen geld boom thuis staan waar ik het zo van af kan plukken. maar als ik zat ben van de ronal velgen,ga ik zeker opzoek naar deze velgen.bedankt voor de fotos :postpics: |
Heb nog wel meer derby plaatjes ;) Zal ze wel ff uploaden stuur ik je die wel ff door :thumbup:
|
Quote:
Ben benieuwd ben gek op plaatjes. |
Quote:
Had ze via pm naar vlugge japie gestuurd maar stuur ze ook wel ff door naar jou :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 13:02. |