Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   V.A.G. Fryslân Indoormeeting ~ Flowerdome Eelde (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47709)

De Limburger 26-10-2008 22:10

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Prima geregeld weer, en een toplocatie! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij :thumbup: . Dank weer aan de heren van VAG-Fryslân!

Het was inderdaad een toplocatie.
Leuk je weer even gesproken te hebben Marco, en de auto zag er weer goed uit..
Gr Ronnie

Tjaap 26-10-2008 22:11

wij ook weer thuis, door de lange grenscontroles de eerste boot gemist....
maar het was super. Organisatie in het algemeen, en Alberto + fam in het bijzonder, heel erg bedankt voor de gastvrijheid en de superdag...

Mister Cool 26-10-2008 22:14

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Het was inderdaad een toplocatie.
Leuk je weer even gesproken te hebben Marco, en de auto zag er weer goed uit..
Gr Ronnie

ja leuk man, volgende keer in limburg ;)? . Veel succes nog met je golfje, hoop dat 't gauw opgelost is :thumbup:

Mitta 26-10-2008 22:36

Hele leuke meeting:D Het weer was lekker k*t, de zweer was goed, veel mooie auto's, goeie catering en nog een paar bekende gesproken... Wat mij betreft mag het indoor concept blijven voor in de winter:D

Op de terug weg begon de navigatie ding te flippen waardoor we ruim 80KM omgereden hebben:P hierdoor nog wel heel veel meeting wagens op de terug weg tegen gekomen... Dus dat was dan weer een plus punt...

Nu al wat leuke foto's op internet gezien van me auto, morgen ga ik mijne uploaden...

Oliver® 26-10-2008 22:41

Hallo,

Het was een mooie meeting!
Foto's staan op www.vwfanatics.nl

Preview:

Edition-Blue 26-10-2008 22:46

Mooie fotos !

BlackN 26-10-2008 22:47

Quote:
Originally Posted by Tornado
Hello !

We were the couple of germans on this very very cool meeting and the people have been sau geil drauf :D :D :D

The Location is very good, :thumbup: without roof we all have been drunk in that rain - please get it another time for next year!

Some other pics are on www.passat35i.com , this is the site of Pat, owner of the anti-lowrider-white-golf-variant :eek: :D

greetz!
Sven

Sven,
Where can i get the pictures in a larger format?

FEMME 26-10-2008 22:49

Quote:
Originally Posted by vwmk1maniac
Hallo,

Het was een mooie meeting!
Foto's staan op www.vwfanatics.nl

Super mooie foto's van mijn einzer

martiepartie 26-10-2008 23:07

Quote:
Originally Posted by René
blabla, lupo 20VT, kenteken, etc. :D :D

Deze lupo is bij mijn broertje op het werk gemaakt. De originele 6-bak hangt er nog achter. Heb er in meegereden tijdens een testritje en het wil idd wel heel erg goed van zijn plek.. Dat was nog voordat de auto gechipt was :D

ZIet er uit als een geslaagde meeting. Helaas wilde de golf ineens niet meer starten zaterdag, dus ik had geen vervoer om mee heen te gaan. :mad:
Heb de hele middag maar besteed om te gaan zoeken wat er mis is met de golf ipv auto's kijken in Eelde.
(jammer genoeg)

René 26-10-2008 23:09

Dus je broertje werkt bij Sjors?
Vond het motorisch een hele dikke Lupo. Alleen lag het blok er wat scheef in?

martiepartie 26-10-2008 23:18

VW blokken liggen er altijd scheef in. (serieus :) ) Dit past alleen echt nét (niet), ook te zien aan de intercoolerpiping die net door de bumper heen steekt. Er is echt geen ruimte meer onder de kap. Vooral icm de 6-bak was het niet makkelijk om het blok in de lupo te krijgen.

Broertje werkt bij Sjors Voorwinden idd. Hij heeft de intercoolerpiping/extra motorsteun en downpipe etc. gemaakt.
De auto is helemaal opnieuw opgemaakt (motorisch) en voorzien van G60 fusee's en remmen. Zit echt een hoop werk in, maar motorisch /technisch is het wel een enorm dikke wagen geworden :)

De styling; tja, da's persoonlijk. Niet helemaal mijn smaak, maar het blijft een gifkikkertje.

Die Lupo GTI op de foto (ook een zwarte) met Porsche velgen, dat is ook een hele nette. :)

Gertjan 26-10-2008 23:18

De patat was trouwens ook erg goed te doen :D

Tornado 26-10-2008 23:37

Quote:
Originally Posted by BlackN
Sven,
Where can i get the pictures in a larger format?

write to webmaster@passat35i.com , Pat will give you the pictures.

Another Pictures @ http://fotos.koop.us/main.php?g2_itemId=35342

greetz
Sven

Gertjan 26-10-2008 23:43

Ik heb ook de rollin' shots die ik gemaakt had tijdens de heenweg ontvangen.

knedel16vweber 26-10-2008 23:44

Ik kon der helaas niet bij zijn... :(
net de webertjes gemonteerd nog niet afgesteld dus mn audi50 was niet gereed voor zn lange rit!
mooie foto`s kan de sfeer op mn stoeltje al proeven :thumbup:
volgend jaar bin ich dabei!!! :D

Nas 27-10-2008 00:08

Het was weer een topper!

Een geweldig weekend gehad, Zaterdagavond ouderwets gezellige avond weer in Friesland gehad :D
Zondag mooie meeting, lekker weer :p veel mooie auto's. Veel bekende gezien en gesproken.. Hartstikke mooi geregeld allemaal..

Als er volgend jaar weer een indoormeeting komt...zal ik er zijn!

BobbyEdition1 27-10-2008 07:19

Misschien begin okt. ipv. eind okt.
En ik vond dat de auto's te dicht op elkaar stonden.
Verder super dat je je auto kon wassen!
Eigenlijk weinig op aan te merken verder...

Volgend jaar weer aanwezig
alleen dan met eigen auto denk ik.

Pascal, gefelicteerd.
Toch een mooie goedmaker na Heerde!

En Hallum wederom bedankt! :D

Arne 27-10-2008 08:21

Quote:
Originally Posted by sanderz
ik vond het een leuke meeting, netjes binnen gestaan, goede hamburgers, wc's netjes en redelijk wat leuke auto's. had geen fototoestel bij me, werkt toch niet zo in een hal. onderweg met totaal 5 auto's gereden was al best opvallend, 1 hoge audi en daarachter 4 lage auto's en die rijstijl van sommige mensen :screwy: hahahaha. goede afsluiting vh meetingjaar :thumbup:

idd was allemaal goed verzorgd. heenreisje was gaaf, zo achter elkaar aan :D

sidecarphil 27-10-2008 09:33

hi there great show :thumbup:

thank you to all the people who helped me to get my poorly car started , especially Roland from VW Store Assen who spent about an hour fixing it at no cost :eek:

these are my photos , taken with my mobile , P.S. see you all at the next show :)

sixpack 27-10-2008 09:54

Allereerst Team VAGFrylan Bedankt voor de gezelligheid en goede organisatie :thumbup:

De volksforum crash crew en de vw(altijd wat te lachen)-speed.nl diehards :D

Wat foto's van mij staan in het album, hier voorproefje:

Thanx ! Peter

All times are GMT +1. The time now is 14:09.