Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Pul's "nieuwe" daily.... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52505)

De Pul 20-08-2009 20:29

nou de ster is er alweer af,net met achteruit inparkeren gecrasht tussen achterpaneel en stoeprand:mad: maar even een nieuwe zoeken........

De Pul 22-08-2009 19:44

ook al even langs de snelweg gestaan,eens moet de eerste x zijn:D
carburateur bleek verstopt te zijn,midden in de file nokte ie ermee.
had even daarvoor het brandstofretour ventiel vervangen door die van de cabby omdat de ori. een scheurtje had.de motor van de cabby is er al zo goed als uit dus moest toch wat.denk dat het daardoor ook gekomen is,maar na een beetje slopen,uitblazen en doorspoelen liep ie weer als een trein dus.

De Pul 25-08-2009 21:41

Quote:
Originally Posted by sanderz
krijg hoogtevrees :D

omdat sanders kuurtje tegen hoogtevrees niet aansloeg ;) komt er een schroefset onder,ga ik morgen even ophalen.ben hier op het forum wat aan het klooien geweest met 2e hands maar de een heeft um net verkocht,de volgende moet er teveel voor hebben en ga zo maar door :screwy: heb nou maar een nieuwe supersport geregeld :thumbup:
morgen eerst een mijl laten zakken en nog wat kleine aanpassingen in de sfeer van een slijptol :D
zal ook even een ander kleurtje op de velgranden zetten,ben hier al op uitgekeken..........

Roy 1.6 25-08-2009 21:43

Quote:
Originally Posted by De Pul

en zo staat ie er nou weer bij:Deven korte dempers gescoord,veren ingekort,wielen gespoten en eropgezet en wat kleine details toegevoegd:D:D:D
heb hem nou dagelijks in gebruik en hij rijd nog super:thumbup:
er moet alleen wat meer roest opkomen,iemand een idee hoe ze dat bij andere 'ratten' doen??

Een flesje remvloeistof over de auto gooien. Bijt alle lak er zo af, gaat geheid roesten :thumbup:

De Pul 25-08-2009 21:46

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
Een flesje remvloeistof over de auto gooien. Bijt alle lak er zo af, gaat geheid roesten :thumbup:

dat dacht ik ook maar vergeet dat maar rustig :shake:
heb er ook verf en lijmverwijderaar opgesmeerd maar niks wil...al wel een stukje met de brander gedaan maar dat gaat wel erg lomp haha,ros er morgen wel even de flex langs :rolleyes: :D :D

gti-er 25-08-2009 21:51

Een mens verzint ook alles om een auto te laten roesten!! Gewoon onvoorstelbaar!! :D

De Pul 25-08-2009 22:01

lachen toch? ik rij van de winter gratis:D:D aangezien er voor de rest niet veel meer aan heel is geeft het niet toch??technisch is ie nog super:thumbup:
als ik er geen zin meer in heb sloop ik hem......

De Limburger 25-08-2009 22:02

Zoutwater moet wel echt werken volgens kenners

De Pul 25-08-2009 22:03

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Zoutwater moet wel echt werken volgens kenners

duurt veuls te lang:D:D

breadfan83 25-08-2009 22:04

Amoniak.

Of gewoon d'r over heen pissen... maar in beide gevallen moet de lak wel deels er van af zijn. Dus gewoon effe flink met de sleutelbos d;r langs.

De Pul 25-08-2009 22:07

hey bakker bart:D ik heb ergens opgevangen dat ik um dan bij jou in de straat moet parkeren??

breadfan83 25-08-2009 22:19

Voor 'n spoedcursusje "how to make a rat" zit je hier snor. :D

De Pul 25-08-2009 22:20

:lmao:

De Pul 26-08-2009 15:36

schroefset opgehaald en gemonteerd;:thumbup:

de voorpoten zitten erop,nou achter nog:D

en dit is dan het eindresultaat,heb voor geen draad meer over,achter nog 2.5cm.
weet het de hulpveren kunnen er ook nog tussenuit maar onderstaande foto's geven een beetje vertekend beeld omdat de weg niet vlak is.op een vlak stuk bedraagt de afstand tussen onderlip en grond 4a5cm,laag zat dus:D:D:D

ook al flink met de slijptol aan het ouwehoeren geweest,jammer dat het niet regent:lmao:

zit nog op wat fancy stickerspul van wesley (miklodegekste) te wachten en zoek nog wat om aan m'n sleepoog te hangen....;)
stickers zullen er vandaag of morgen wel zijn dus nieuwe pics volgen

De Pul 26-08-2009 15:38

trouwens ook nog een ander kleurtje op m'n velgrandjes gespritzt:thumbup:

Gertjan 26-08-2009 17:24

Bumpstops er wel tussenuit gehaald?

sanderz 26-08-2009 17:52

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Bumpstops er wel tussenuit gehaald?

jij niet leze he?? staat dat die er nog tussenzitten :screwy:

Gertjan 26-08-2009 18:39

Quote:
Originally Posted by sanderz
jij niet leze he?? staat dat die er nog tussenzitten :screwy:

Volgens mij ken jij niet lezen :D Staat alleen dat z'n hulpveren er nog tussen zitten (K)

sanderz 26-08-2009 18:43

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Volgens mij ken jij niet lezen :D Staat alleen dat z'n hulpveren er nog tussen zitten (K)

ja idd ik haal ze doorelkaar :( :screwy:

niks gezegd :D

De Pul 26-08-2009 18:51

als alle draad is opgebruikt mag ik aannemen dat ie nog niet op de bumpstops rust??

All times are GMT +1. The time now is 07:01.