![]() |
welke velgen komen erop? of blijven deze erop(nee toch).
mooi golfje geworden. veel rij plezier ermee:D:D:D |
2 Delig BBS... 6,5x15.
|
Zo nette wagen hoor, mooie kleur, vet stuurwiel. Vergeten je buitenspiegel mee te laten spuiten?? ;) . ff afmaken en cruisen met die bak :biggrin:
|
Onder tussen alweer wat verandert,tupperware bumpers weg en nou mijn teledails nog(wie maakt me los)
Er zijn nu smalle bumpers op gekomen en pordche S4 velgen 16". Ohja en een kneiter harde schroef set van Antrax. Nu staat ie (wéér) bij de keuring.1e keer afkeurt op een paar kleine dingen.Toen is mijn bak vast gelopen,maar dat staat in een ander topic. Zondag (vwforum meet)krijg ik de andere 2 S4 velgen (die achterste teledails gaan er echt wel af Bennie) dan kan ik kijken of ik achter nof iets naar beneden moet :D Grtz Tobias ![]() |
smalle bumpers sieren hem al een stuk beter!
|
smalle bumpers idd fraai. nog problemen gehad met je deurgrepen bij de keuring?
|
Blij om te zien dat die andere bumpers weg zijn. Is echt stukken beter zo. Mooie auto!
|
Zo istie nog mooier Tobias! Ziet er extreem goed uit! HEERLIJK!
|
Quote:
Amen! Mooie kleur heb je gekozen ook... |
zo, daar is ie echt van opgeknapt!
super zo, komt veel beter uit zo. |
Zeer nette auto!!! Ennuh! Hou de smalle bumperts want die RS-bumpers zien er niet uit op een Golfje 2!
OF smalle bumperts of G60-bumperts maar meer ook niet... |
Quote:
Hoe kan hij nou problemen krijgen met zijn deurgrepen?? Die zijn er niet eens:D |
mooi :D
|
erg mooie wagen geworden!
|
Quote:
JEMIG wat n slimme opmerking... :D maar er stond wel zoiets over die grepen eerder in dit topic, dus vandaar... denk eigenlijk dat t wel meevalt met de keuring, als je ze van binnenuit nog maar wel kunt openen. |
Zo istie veeeeeel mooier met smalle bumpers, echt en supermooie auto, goeie kleur ook :D . Misschien is het nog wel leuk om er chromen spiegels op te zetten ofzo... :rolleyes:
|
beter als met die dikke bumpers zo....
sjiek ding geworden... zal hem zondag wel ff int echie aanschouwen!!! greetz..Vic.. |
Zo :eek: dat zijn ff een paar goeie (leuke) reacties. thnx
Auto is goed gekeurd,dus ben zondag echt van de partij,zoals hij op de foto staat kom ik,en ik ga rollend op 4 S4 velgen weer weg want die achterste 2 krijg ik daar. Dus "live time action" :biggrin: |
![]() lekkah :cool: |
ff spiegels in kleur of vind je dat niet mooi
|
All times are GMT +1. The time now is 20:08. |