![]() |
Quote:
das zeker,vind de wielen ook netter zo,dat zwarte breekt het een beetje zodat het gepolijste nog beter naar voren komt :thumbup: |
Quote:
Mijne waren ook nog origineel, ging net.. maar ik zou gewoon is proberen hoe breed je kan gaan zonder omkloppen! Komt vast wel goed jou kennende, kijk er al naar uit om deze te zien op de Outlaws aanstaande zondag! |
@ de Pul thnx man!! :thumbup:
@ Misha Je ziet hem zeker wel staan!! Maar kijk niet te kritisch he!! Er zijn een paar dingen waar ik me persoonlijk aan irriteert!! Maar het is geen nieuwe!! ;) |
Nieuwe updates mensen :thumbup:
Als eerste een nieuwe RAID stuur erin!! 8) ![]() en als 2de heb ik een blindplaatje voor de rechterspiegel gekocht, de spiegel zat me namelijk vreselijk in de weg!! :mrgreen: ![]() ![]() Volgende update.... tsja weet ik nog niet. Eerst het dashboard maar een keer in de winter doen denk ik!! ;) Is niet moeders mooiste meer vandaar... ;) |
Ik vond het een mooi dingetje hoor.. ziet er prima uit!
Persoonlijk zou ik wel die openair stickers eraf halen.. |
Quote:
Kan nog altijd Mis, maar het heeft misschien wel wat omdat er NERGENS geen Golf 2 met zo'n dak rij!! :thumbup: |
Dat klopt, maar je hebt niet zo'n sticker nodig om dat duidelijk te maken ;)
|
ik vond die stickers er juist wel goed op staan;)
mijn puntje van kritiek;je wielkastrand rechts voor lijkt niet helemaal lekker aan te sluiten op het spatbord? voor de rest,gaaf karretje:thumbup: |
Quote:
Goed opgemerkt, die zit ook wat los aan de onderkant! ;) Gaat nog vast gezet worden, dus komt helemal goed!! :thumbup: Thnx man!! :thumbup: |
Ja toch nog een update! Ik kon het niet laten via http://www.ruudsvwshop.com een paar logo's gekocht!! Hier de foto's ervan! :thumbup:
![]() ![]() :cool: |
leuk detail:thumbup:
|
Quote:
thx kerel!! :thumbup: |
*edit*
|
Mensen ik zit in dubio, aangezien niemand voor mij geen wielen op de plank heeft :mrgreen: ben ik in staat om NIEUWE wielen te gaan kopen! ;) De banden van deze wielen worden overgezet, want ik wil geen andere banden kopen! ;)
Alleen zullen het niet van de vreselijke duren wielen worden, want het is maar voor de winter he!! ;) Maar goed ik ben er nog niet over uit maar wil een beslissing maken na de weekend! Ik heb 2 keuzes gemaakt, niet zeuren van niet doen, beter wat anders zoeken want het blijven natuurlijk winterwielen: De oldskool A8 wielen :D ![]() of de Fox Extrem X1 ![]() Welke zou ik doen? Het is nog niet zeker hoor maar je weet maar nooit!! :D |
die onderste,die a8 wielen zijn zo 2007:D
|
Nette golf! ziet er allemaal strak uit en die audi wielen zijn dik!!
Succes met de keuze maken voor je nieuwe wielen! |
@ De Pul: Haha ik weet het kerel!! :D
@ Golf_84er: Thnx man! En ik weet het nog niet zeker!! ;) |
Quote:
erg netjes hoor. |
@ lager thnx kerel!! :thumbup:
|
Hee kerel had hem nog niet gezien maar wel erg leuke wagen heb je daar...... en lekker laag ook...
ik zou wel voor de a8 wielen gaan...... en dan mat zwart maken voor de winter... staat goed bij de lijsten die zijn ook mat. |
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |