Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Slow and Low Mk2! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57114)

De Pul 25-08-2009 20:04

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Echt een super mk2, heeft alles mee !

das zeker,vind de wielen ook netter zo,dat zwarte breekt het een beetje zodat het gepolijste nog beter naar voren komt :thumbup:

Misha 25-08-2009 20:52

Quote:
Originally Posted by gti-er
@ tiefflieger: Thnx kerel!! :thumbup:
@ Misha: Oh ok!! Ga ik zeker over nadenken!! :cool: Maar dat wordt dan waarschijnlijk volgend seizoen! Want ik moet ook nog verhuizen en zo....
Maar de wielranden ga ik niet bewerken, vind ik persoonlijk zonde! ;)

Mijne waren ook nog origineel, ging net.. maar ik zou gewoon is proberen hoe breed je kan gaan zonder omkloppen!
Komt vast wel goed jou kennende, kijk er al naar uit om deze te zien op de Outlaws aanstaande zondag!

gti-er 25-08-2009 21:44

@ de Pul thnx man!! :thumbup:
@ Misha Je ziet hem zeker wel staan!! Maar kijk niet te kritisch he!! Er zijn een paar dingen waar ik me persoonlijk aan irriteert!! Maar het is geen nieuwe!! ;)

gti-er 31-08-2009 20:19

Nieuwe updates mensen :thumbup:
Als eerste een nieuwe RAID stuur erin!! 8)

en als 2de heb ik een blindplaatje voor de rechterspiegel gekocht, de spiegel zat me namelijk vreselijk in de weg!! :mrgreen:

Volgende update.... tsja weet ik nog niet. Eerst het dashboard maar een keer in de winter doen denk ik!! ;) Is niet moeders mooiste meer vandaar... ;)

Misha 31-08-2009 20:21

Ik vond het een mooi dingetje hoor.. ziet er prima uit!
Persoonlijk zou ik wel die openair stickers eraf halen..

gti-er 31-08-2009 20:35

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik vond het een mooi dingetje hoor.. ziet er prima uit!
Persoonlijk zou ik wel die openair stickers eraf halen..

Kan nog altijd Mis, maar het heeft misschien wel wat omdat er NERGENS geen Golf 2 met zo'n dak rij!! :thumbup:

Misha 31-08-2009 20:40

Dat klopt, maar je hebt niet zo'n sticker nodig om dat duidelijk te maken ;)

De Pul 31-08-2009 21:04

ik vond die stickers er juist wel goed op staan;)
mijn puntje van kritiek;je wielkastrand rechts voor lijkt niet helemaal lekker aan te sluiten op het spatbord?
voor de rest,gaaf karretje:thumbup:

gti-er 31-08-2009 21:21

Quote:
Originally Posted by De Pul
ik vond die stickers er juist wel goed op staan;)
mijn puntje van kritiek;je wielkastrand rechts voor lijkt niet helemaal lekker aan te sluiten op het spatbord?
voor de rest,gaaf karretje:thumbup:

Goed opgemerkt, die zit ook wat los aan de onderkant! ;)
Gaat nog vast gezet worden, dus komt helemal goed!! :thumbup:
Thnx man!! :thumbup:

gti-er 06-09-2009 18:32

Ja toch nog een update! Ik kon het niet laten via http://www.ruudsvwshop.com een paar logo's gekocht!! Hier de foto's ervan! :thumbup:

:cool:

De Pul 06-09-2009 22:38

leuk detail:thumbup:

gti-er 06-09-2009 23:02

Quote:
Originally Posted by De Pul
leuk detail:thumbup:

thx kerel!! :thumbup:

gti-er 11-09-2009 18:12

*edit*

gti-er 11-09-2009 18:13

Mensen ik zit in dubio, aangezien niemand voor mij geen wielen op de plank heeft :mrgreen: ben ik in staat om NIEUWE wielen te gaan kopen! ;) De banden van deze wielen worden overgezet, want ik wil geen andere banden kopen! ;)
Alleen zullen het niet van de vreselijke duren wielen worden, want het is maar voor de winter he!! ;)
Maar goed ik ben er nog niet over uit maar wil een beslissing maken na de weekend!
Ik heb 2 keuzes gemaakt, niet zeuren van niet doen, beter wat anders zoeken want het blijven natuurlijk winterwielen:
De oldskool A8 wielen :D

of de Fox Extrem X1

Welke zou ik doen? Het is nog niet zeker hoor maar je weet maar nooit!! :D

De Pul 11-09-2009 18:34

die onderste,die a8 wielen zijn zo 2007:D

Golf_84er 11-09-2009 18:38

Nette golf! ziet er allemaal strak uit en die audi wielen zijn dik!!
Succes met de keuze maken voor je nieuwe wielen!

gti-er 11-09-2009 18:42

@ De Pul: Haha ik weet het kerel!! :D

@ Golf_84er: Thnx man! En ik weet het nog niet zeker!! ;)

lager 11-09-2009 23:20

Quote:
Originally Posted by gti-er
Geen grote updates maar toch.... inmiddels de Audi-kapjes hoogglanszwart gespoten, en de uitlaat heb ik ook mooi matzwart gemaakt. Was al op Hellendoorn maar aangezien dat toch niet veel opvalt! :D
Oh ja.... luxe borden zijn ook besteld!! :thumbup:

erg netjes hoor.

gti-er 12-09-2009 11:19

@ lager thnx kerel!! :thumbup:

joossie 12-09-2009 11:27

Hee kerel had hem nog niet gezien maar wel erg leuke wagen heb je daar...... en lekker laag ook...

ik zou wel voor de a8 wielen gaan...... en dan mat zwart maken voor de winter... staat goed bij de lijsten die zijn ook mat.

All times are GMT +1. The time now is 23:14.