![]() |
Is een mooi uitlaat die van BN-pipes en de remmen zijn ook gaaf :thumbup:
|
mooi vordering :thumbup:
|
Mooi uitlaatje zeg!!!
|
![]() ![]() |
als je de auto op bouwt op de manier en de onderdelen zoals jij dat doet, zou ik het persoonlijk jammer vinden om carbon folie te nemen.
lamineren met echt carbon zou super vet zijn, geborsteld alu ook. je ziet wel eens het blanke metaal effect op hot-rods, je zou je panelen dus ook met die lak kunnen spuiten en dan alles in dezelfde richting scotchen vervolgens aftoppen met blank...dan heb je en echt alu effect gaaf om te zien dat je na een golf 2 zo'n niet alledaagse auto neemt als nieuw project !!! |
mooie bak zo.
ik zou dat lijstje in carrosseriekleur spuiten, is wel het netste denk ik. alu of carbon word veel te kitscherig. |
Nette 200 :thumbup: Heel goed aangepakt!
|
de audi liep niet helemaal lekker, bij het vervangen van de bougiekabels bleek wel waarom
![]() :screwy: |
hij maakt nog contact, dus toch niks mis mee? :D
|
Quote:
idd deed het af en toe, maar rijdt toch beter als alle 5 cylinders gewoon normaal mee doen :screwy: :D gister ff voor de apk geweest, blijkt dat de achterremklauw zelfde euvels hebben als die van golfje 2, handremmechanisme aan één kant werk niet.... dus ff op zoek naar nieuwe remklauw en dan kan de audi er weer een jaartje tegen aan :thumbup: |
gister met behulp van een collega remklauw vervangen, vanmorgen voor herkeuring....en heel snel weer naar buiten met goedkeuring voor een jaar :D
|
van harte met uw verse apk!
|
Gefeliciteerd :thumbup:
Ik heb afgelopen keuring ook de handremhevel moeten vervangen van de klauw rechtsachter van de V8.. Is idd een euvel bij de 200 en de V8 |
laat maar zien dan..
|
Haha zal kijken of ik vanavond een fotootje kan plaatsen Bas...
|
mooi man
|
bedoelde je dit Bas?
![]() |
dat bedoelde ik inderdaad.. (nu nog ff uitzoomen..)
:) |
Quote:
die zoek ik al een jaar en meneer heeft ze hoor.. :thumbup: super.. als je ze kwijt wil hoor ik t wel |
Quote:
ja sorry, maarehhh zie pb ries :thumbup: zo nog ff fotootje vanuit het mivw album |
All times are GMT +1. The time now is 14:40. |