![]() |
Quote:
Hoi :D |
Quote:
Moi...? |
Er lopen meer Christussen rond dan alleen jij, Breadfan. ;)
|
Quote:
No, chris van hulsberg :tongue: met ook nickname chris(ke) :D Wielen liggen in de garage, 2 voorbandjes scoren en dan monteren en foto'tjes maken :thumbup: |
Wat niet zeggen ? :O
Dat ik het al weet? Heb anders nog wel een leuk setje hier liggen :tongue: |
Quote:
Ja maar die wat ik heb zijn ook leuk :tongue: en ook borbets :D |
Quote:
Ik gok Borbet T :rolleyes: |
Shit :tongue:
Naja heb dus een setje borbet T afgelopen donderdag opgehaald voor een zacht prijsje (met nauwelijks stoepkusschade en helemaal recht :eek: ) alleen nog voorbandjes scoren, misschien de randen polijsten en dan kunnen ze eronder :D Ze zijn 9 breed rondom :D misde het brede toch en wil eens een keertje wat groters proberen als 14/15 inch :D Nu nog wachten op de rechtsbijstand met de schade die ik van de winter met de sneeuw heb gehad en dan is de auto van de buitenkant helemaal zoals ik hem wil ! Heb ik trouwens nog niet gepost de schade, heb er geen foto's van maar zal het verhaal even neerzetten. Afgelopen januari heeft het veel gesneeuwd, wegen ed bijna onbegaanbaar :shake: Ik ging dus op een zondag met mijn vriendin en een vriend van me die achter me reed even naar de KFC in heerlen. Zaterdags had het echt FLINK gesneeuwd maar de wegen waren zondags al gelukkig vrij. Eenmaal aangekomen bij de KFC lag de parkeerplaats nog vol met sneeuw, even heel rustig naar een parkeervlak tuffen dacht ik dus (ging nog nauwelijks 10km/h). Die sneeuw was alleen geen sneeuw meer maar een grote ijsplaat geworden :shake: in een bochtje op de parkeerplaats gleed ik dus door uit de bocht tegen een flinke kei aan :shake: Enige schade die ik heb is gelukkig de keienvanger die de kei goed heeft gevangen :icon_spin Dit vond ik dus niet normaal dat de parkeerplaats een grote ijsplaat was terwijl de openbare weg gewoon vrij was. Binnen dus even verhaal halen bij de manager die op dat moment dienst had, hij bekende alles eerlijk, ze hadden gewoon geen zin om te strooien omdat het hun teveel werk was, drive hadden ze alleen maar even gedaan. Toen ik vroeg of ik dat op papier mocht hebben trok hij de keutel terug en kon ik alleen een klacht indienen, ik zou nog door de eigenaar van de franchise gebeld worden (niet dus :rolleyes: ). 3 dagen heb ik gewacht op een telefoontje en toen heb ik de verzekeringsagent maar ingeschakeld. De eigenaar van deze KFC wou er letterlijk niets mee te doen hebben en wou nieteens de aansprakelijkheidsverzekering van hun geven :screwy: lkkr dus ! Op het moment ligt de zaak bij de rechtsbijstand en gaat dit nog een staartje krijgen ! 2 getuigen heb ik die naast me stonden toen de manager verklaarde dat het hun teveel werk was en het dus nalatigheid is :D De manager ging zelf bijna op zijn plaat over de parkeerplaats (lopend) toen ik hem de schade wou laten zien en hoe het gebeurd is :screwy: Even kijken hoe dit dus gaat aflopen :) |
Dat is balen... Maar aangezien hij toegegeven heeft dat ze geen zin hadden om te strooien en omdat er getuigen bij waren zal je vast wel wat terug krijgen :thumbup:
Toevallig het setje van Mickey met de rode corrado gekocht? |
Quote:
Nope, in etten-leur gehaald :) 175 euro met bijna nieuwe 215-40-16 toyo's achterop :screwy: |
Quote:
Dat is geen geld... Gelijk maar even 195-40-16 rondom gooien :D |
Was jij vandaag met de golf bij leeuwenborgh in maastricht??
|
Jep, zit mn vriendin op school. Was haar even ophalen :)
Morgen als ik tijd heb de uitlaat maar eens fixen en die remus eronderuit trappen :D |
Wie heeft er in de buurt van Stein ervaring met het vervangen van keerringen ? :tongue: Begint nu toch ernstig te worden het olielekken dus ze moeten snel vervangen worden.
Heb alle materiaal liggen alleen geen gereedschap om het mee te doen :shake: |
Wat voor gereedschap heb je nodig dat je niet hebt dan?
|
Je kunt ook dat spul bij de olie gooien zodat keerringen en pakkingen soepel van worden.
Mssn dat daarmee het lekker stopt was bij mijn golf ook goed gegaan;) |
en welke keerring moet vervangen worden ?
gr mark |
Krukas/tussenas/nokkenas allemaal maar even in een keer :)
Ik heb niet echt gereedschap om de poulies los te halen zodat ik bij de keering kom en ook geen gereedschap op de keering er weer in de zetten :( |
Een hoop werk.
Ook gelijk overal nieuwe pakkingen etc? |
voor de krukas poelie en de bout los te krijgen daar heb ik een sleutel voor zelf gemaakt maar hij werkt.
Nokkenas is een eitje tussenas is minder fijn maar ook te doen. Laat me maar wat weten. Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 11:24. |