![]() |
Quote:
thnx zijn idd helios velgen van een phaeton ze zitten wel eens onder een golf 5, alleen golf 4 niet vaak (ken zelf nog maar 3 andere mk4 met deze velgen, waarvan 1 een bora is) |
Quote:
idd, en nu ook nog eens degelijk :D |
een shopje die een engelsman voor me gemaakt heeft
vind het wel wat hebben :mrgreen: ![]() |
ik ben niet zo van al dat gaas in een bumper. maar een bolf vind ik geweldig.
tis echt de grote broer van een 6n2 dan he. die R spulletjes vind ik wel mooi zoals die spiegels en luchtroostertjes in je dash enzo maar ik zou het R logo zelf er niet ophangen. |
Gaat erg strak worden deze Bolf R-Look Golfje.. Goed bezig kerel..
By the way, ga je ook nog voor de Bora Xenon koplampen? En persoonlijk denk ik dat een Bora gril met gaas ook niet zal misstaan?! Succes met je wagen, en laat die nutteloze kritieken van sommige maar achter je, want een standaard wagen verlagen en daar dikke velgen onder droppen kan iedereen wel |
zo, het schroefsetje zit er onder
nu de hardheid nog even goed afstellen en dan is hij klaar (kwa verlaging) heb voor nog 1,5cm schroefdraad over en achter nog 1cm bij deze de eerste foto's van de vieze bolf met schroefset ![]() ![]() ![]() |
origineel xenon staat nog in de planning
zodra ik ook de achterbumper/side skirts en dakspoiler heb, zal de voorbumper ook beter tot z'n recht komen |
Ik heb dezelfde schroefset onder mijn Boriant; ik heb hem meteen maar op z'n laagst gedraaid want het viel me eigenlijk wat tegen hoe laag deze set kan. Vind persoonlijk dus ook dat de jouwe die laatste anderhalve centimeter schroefdraad ook wel kan gebruiken:D
|
|
Mooi zo! Al kan ie inderdaad nog wel wat zakken. ;)
Die neus ziet er van opzij wel erg dik uit zo, zeker met die bumper. Heel gaaf! |
een paar nieuwe foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en nog een paar
![]() ![]() ![]() |
Heb je er ook al R32 spiegels op of lijkt dat maar zo?
|
Quote:
die zitten er idd ook al op (had ik ook al gepost :D ) |
Je hebt gelijk... was even uitgegaan van de P-shop hierboven.
Ga je de laatste anderhalve cm. van je schroefpoten ook nog benutten? |
Quote:
eerst nog niet :D zal het straks wel zien met de nieuwe velgen ;) |
heb me vandaag weer een paar dingetjes gekocht voor de bolf:
- midden armsteun - 2tonige claxon (ipv 1 tonige die ik nu heb) - linker deel kofferbak bekleding met opberg vak en als alles een beetje mee zit heb ik volgende week ook 2 r32 side skirts en een r-line achterbumper |
zo, we zijn weer een stukje verder
heb eindelijk een 4de velg gevonden (hoop hem van de week in huis te hebben) en heb me vandaag een setje r32 side skirts gehaald heb er even snel 1 aan de auto gezet ![]() ![]() ![]() ![]() |
lijkt goed niels
|
Quote:
dat dacht ik nu nog even een bijpassende r-line achterbumper en r32 dakspoiler en dan alles naar de spuiter ;) |
All times are GMT +1. The time now is 17:50. |