![]() |
Ik heb mij sinds vanmiddag een santana 1600 benzine aangekocht, kun je dan daar zo een diesel in werpen en omkeuren,
ik hoef geen turbo's en dergelijke, wilde graag een 1.9 diesel erin hebben en meer niet. Dat is mijn voldoende, maar omkeuren en inbouwen en dergelijke, te weinig verstand van helaas, nieuwe project ook om te leren. Is nu een automaat, en wil er graag een hand 1.9 diesel van hebben, als dat makkelijk gaat. Anders moet het maar een benzine blijven en andere bak erachter. Vandaar ook dat ik wel eens langs bij iemand die het vaker bij de handen heeft, om toch een beetje tips en tricks te leren. Net verlagen ik zou heeel graag plat op de grond leggen, beetje aso laag zeg maar. Word geen daily driver dus is prima vol te houden. Maar ook daar schijnen haken en ogen te zijn ivm poten en veren, achter schijnt wel weer type 2 golf te zijn, maar voor weer niet??? Zal graag een compleet schroef set plaatsen om aso laag te kunnen. |
Heey Adriaan :D jij ook hier.
Vet man zo'n ding , super :thumbup: Als je hem kwijt wil , Mark die ook mee was toen ik bij jou was wil hem dan wel overnemen :cool: |
Ombouwen en omkeuren is geen kunst. Ik heb tot nu toe alleen omgekeurd naar motoren die ook origineel in dit type zijn geleverd.zeker een 1900D is easy. motorsteunen enzo van je 1600benzine passen er gewoon op. brandstofleidingen kunnen allemaal gewoon blijven zitten.
Wat heb je nodig... motor bedrading (of huidige wat verbouwen) bak (2N-bak van een 1800!) carterpan van je benzinemotor, en een oliepomp die eronder past en je hebt een pedalenset nodig natuurlijk, als t nu nog een automaat is... dan nog een uitlaatje fabriceren, of gewoon het spruitstuk van je 1600 benzine gebruiken incl uitlaat, zal ook prima werken! ik hoor wel als nog vragen hebt :) |
Update voor de rode coupe!
Voor: Nu: ![]() ![]() ![]() Alleen nog de stootstrips schoonmaken en weer opplakken! |
Nice! Wat zijn het toch mooie wagens, die coupes :wuv:
|
Mooi wagenpark :thumbup:
|
Mooie auto!!
|
Tarantula's! Gotta love the 32B's trouwens :)
|
nog eens een knapper plaatje gevonden van de nieuwe lak
![]() |
deftige wagen :cool:
|
Netjes! Vind het altijd top als ik zie dat oudere auto's worden over gespoten voor mij hoort zoiets namelijk gewoon bij het onderhoud!
|
Quote:
kan je iets meer uitleggen want ik wil ook heel graag onderdelen uit brazil halen maar heb geen idee waar in moet beginnen |
All times are GMT +1. The time now is 17:43. |