![]() |
zo,dat is een mooi stuur.Echt heel gaaf,past mooi bij je interieur
|
Mooi stuurtje Kaz!
|
|
leuk ding!
Leuke gadget zo'n Twingo-dakje! En respect voor de lef om het zelf te doen.
Na het verlagen heb je al veel foto's geplaatst, maar ik mis die RX-en... ![]() errug 'coole b/w-pic', dit! Beter, dit nieuwe stuurtje! Ik zou inderdaad het zwart/grijs thema erin houden, dus verder geen kleur in het interieur. Misschien ook nog het stukje dak, wat je nog hebt rondom je 'open-air', matzwart spuiten? Eventueel hier en daar wat pin-striping zou er trouwens ook wel goed op staan! De stickers is al genoeg over gezegd, maar strax met de zwarte tussenplaat ben je de 'Fryslân-sticker' al kwijt ;) ; maar waarom zit er eigenlijk een 'blue-motion'-logo op?! Ik zou lekker die spatlappen laten zitten, maar wel de uitlaatuitsparing ('gewoon') netjes uitzagen en die trekhaak d'r af halen. Al met al een erg leuke MkII; ga zo door! (bovenstaande zijn gewoon wat ideetjes, maar je moet lekker doen wat JIJ leuk vindt!) |
Quote:
Rx`en waen 5x112 achteraf, dus paste niet met de adapters naar 5x100 :redface: Worden nu waarschijnlijk 2-delige rx`en, en wat betreft dat blue-motion logo, auto is zuinig dus vond het wel grappig :thumbup: |
Ha! Ik zie Metallica op de radio :rock:
Wel gewaagde stunt man! :eek: |
|
|
|
Staat er netjes bij zo! :thumbup:
|
nice:thumbup:
|
Ziet er goed uit Kaz!
|
|