![]() |
Vanaf wanneer is de Holiday-Inn te boeken? Vorig jaar helaas te laat geweest, dus dit jaar maar vroeg boeken :)
|
Is het al bekend dat het op vliegveld valkenburg is dan?
|
Quote:
Het Holliday inn laat nog geen boekingen binnen. wij zijn nog in gesprek met Holliday inn ivm speciale prijzen;) Zodra er geboekt kan worden wordt dit direkt hier vermeld. |
Quote:
Meer info hierover volgt binnenkort :thumbup: |
Waar en wanneer t ook is ik zal er zijn:D
|
ik hoop er ook bij te zijn met mij mk1 20vt als ie goed gekeurd word, of met mijn nieuwe aanwinst een mk5 :D
|
Ik kom ook, ik weet alleen nog niet met welke auto. Zal wel de Passat worden of misschien toch 1 van de 2 golfjes 1. Maar om nou met een een 1.1 of een 1.5 aut. zo'n eind te rijden.
René (Tiefleger) |
toch wel
oh wat lekker. Dacht ik t eerst te missen wegens vakantie. Ga ik nu pas 21e weg. Dus kan ik alsnog hier naar toe. Dus druk door aan de polo 1 zodat ie nice en shiny in de hangar kan glimmen :D
|
Is er al een 2010 flyer hiervan? :D
|
Stuk ongeduld! LOL
|
Quote:
kom op René ..... :rolleyes: lekker rustig aan die kant op rollen :thumbup: dan maar ff uurtje eerder plassen kerel :D |
wij zijn dr ook weer bijjjjjjjjjjjjjjj :thumbup:
|
zeer waarschijnlijk aanwezig met! polo! :thumbup:
|
Daniël ... Echt???? Dat zou zoooooooo cool zijn kerel!!
|
Quote:
ben ook aanwezig :thumbup: |
Dit jaar ook van de partij! Vorig jaar zat ik lekker in Amerika :cool:
|
Cekur aanwezig en gaan er dit jaar weer een weekend van maken.....
Ben benieuwd wanneer de film van Wagenwerks klaar zal zijn van mivw 2009.... Suc6 heren met de voorbereidingen...!!!! |
alvast de flyer even bijgevoegd!
![]() |
Gave flyer!! :thumbup:
Gelijk geplaatst op het Lupo, Arosa en Beetle forum. |
Denk je "hè lekker in de buurt, MIVW in Valkenburg"... is dat Valkenburg Zuid Holland in plaats van Valkenburg Limburg. :chair:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |