![]() |
mooi zo, goed nieuws
|
Enige vertraging, hans blijft nog heel even in helmond, heeft uitslag van de medicijnen, dus wordt enige dagen vertraagd. Als er meer nieuws is, horen jullie dat
|
en..al nieuws over Hans?
viert hij de jaarswisseling thuis? |
Ik op dit moment niet, misschien christiaan.
|
Ik vrees dat hans deze jaarwisseling niet thuis viert. Heb verder niets van zijn ouders vernomen, m.a.w. er zal geen verandering in zijn situatie zijn..
Maar Hans, ik drink er 1'tje op je vanavond (of meer :p ) |
UPDATE
Welkom thuis hans!! :cool: |
EEEEY!!!!! WEER THUIS!!??
Gaaf man!! en......hoe gaat het verder met hem? of gaat hij dat straks zelf zeggen? |
cool hans ! welkom thuis ~~! :cool:
|
Heej Jongens,
FF een woordje van de man in kwestie zelf, hartstikke leuk om te zien dat ze hier me nog niet vergeten zijn. ben dus sinds gistermiddag thuis en het gaat allemaal redelijk goed. Ben maandagmiddag geopereerd en er is een ICD geplaatst (is dus geen pacemaker om ff het puntje bij het paaltje te laten komen). Gistermorgen de laatste onderzoeken, alles was ok, dus ik mocht gistermiddag weer naar huis. Nog wel wat last van borst, schouder en linkerarm vanwege de operatie, maar verders is alles onder controle. Slechte nieuws is alleen dat ik 2 maanden geen auto mag rijden :( Anyways, bedankt voor de steun iedereen en allemaal de beste wensen!! |
Welkom terug hier Hans!!
|
hej hans!!
welkom terug!! en goed te horen dat het de goeie kant weer op gaat!! alleen 2 maand niet autorijden?? das idd niet zo mooi! heb je geen chauffeur? :p |
All times are GMT +1. The time now is 04:39. |