![]() |
As ik it goed begrepen ha, is it wurden:
15:00, Zeend, mei heites 1975 Amescador Jens |
Mijn Mk2 heeft ook de nodige aandacht nodig qua uitdeuken...... :confused:
Maar hij gaat s'morgens naar de poetser voor een grondige poets/polijst beurt,en misschien dat ik dan s'middags dan nog ff naar Dokkum rij......en als het niks word met uitdeuken ivm drukte oid dan kom ik gewoon voor de gezelligheid :D |
Quote:
klopt Jens . Marco kreeg de kevert niet klaar |
Quote:
gezellig ja ...... |
Hey Alberto,
ik kom met twee auto's voor het uitdeuken, mijn passat en de lupo van Froukje. Allebei een paar deukjes in één deur. |
Zonet de laatste hand gelegd aan de Mk2 vr6 van Ron , nieuwe draagarmrubbers erin gezet , dus die is klaar voor t uitlijnen!
Misschien (als t mooi weer is ) trek ik de witte jetta ook nog wel even van stal :rock: |
Heb nog even overlegd met Jack.. we doen de groene Golf op latere termijn. Ik ben er wel in de mk2
|
top lennart
|
Quote:
Nu al deukjes? :tongue: |
Haha! Ik neem zaterdagavond m'n vuvuzela mee denk ik :D
|
Heeft je 5D nu ook al een koosnaampje? :tongue:
|
Quote:
Had hetzelfde plan :thumbup: Als ik tijd heb rijd ik ook wel even langs! Lammert schenkt goede koffie :) |
morgen perfect weer
en nog 1 auto ruimte om uit te lijnen liefhebbers kunnen zich ff bij mij melden |
niemand ?
|
Ikke, kom morgen del hoor!
|
gezellig JeeWee :D :thumbup:
1 Pieter Epema Golf ......8:30 2 Golfsburg , Golf mk2 .................wow: 3 LuNaTiK. Jetta 2........10;30 4 Gerben Bora .............11:30 pauze 5 Ruurd Corrado............13:00 6 Richard damstra Corrado..14:00 7 Jens , '75 Amescador 8 Variant110 , Ron's Mk2 vr6 16:00 reserve Split , de blauwe Lammert van der Meulen Beurtvaart 11 9101 RB Dokkum uitdeuken zonder spuiten 1 Alberto groene jetta 2 mooney 2x 3 Richarddamstra 4 Molle (in de middag ) 5 6 tot morgen mensen :thumbup: |
He Alberto,
Is er al een tijd voor ons gepland voor het uitdeuken van de passat en lupo? Of moeten we lang komen wanneer het ons uit komt? Jacobus en Froukje |
neem je de houtenblokjes morgen ook even mee.
hij erg laag :D |
Quote:
zou niet te laat komen ;) hij is er vanaf 9:30 uur....tijd plannen valt niet mee is maar net hoe lang hij bezig is per auto :thumbup: Quote:
:thumbup: we gaan de uitdaging aan Ruurd |
ff gesplitst: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70935
|
All times are GMT +1. The time now is 07:32. |