Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   golf 1 gti pirelli (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69188)

De Pul 23-06-2010 22:01

vet he:d
hoefde opzich weinig aangepast te worden....

VWRickGTI 23-06-2010 22:17

Wat moet er allemaal aangepast worden om een 2e blok erin te hangen. En als ik het goed zie de oude kjet tronic te gebruiken?

En zal dat veel rapper (koppel, vermogen) opleveren?

meinderturk91 24-06-2010 12:15

Ik heb de inlaat en de onsteking moetten veranderen van dit blok want het is orgineel veel anders maar het resultaat is goed! Ik denk dat ik kwa koppel veel hoger kom als orgineel dx blok dus word ie wel sneller! Verder moet ik de oliekoeling en Koelvloestofcircuit nog aanpassen maar dat komt pas als ie definitief erin gehangen word! Ik moet dus nu bakken en braden! Nieuw voorfront+achterscherm met 2 zijschermen binnen gekregen dus dit moet ook allemaal gemonteerd worden!

sciroccoGTII 25-06-2010 22:39

Ontsteking moet een ring voor gedraaid worden omdat het gat in het onderblok voor de ontsteking groter is als je een 1.8 of 1.6 ontsteking monteerd, inlaat kun je ook gewoon van een normale k-jet pakken alleen moet je dan een tussenplaatje maken om het spruitstuk goed passend te krijgen ivm met andere vorm 2L spruitstuk. Niet zo spannend allemaal.

De Pul 25-06-2010 22:49

ongeveer wel,maurits;)zal het even uittypen...
verdelertandwiel is overgezet van 2ltr verdeler.
afsluitring voor het gat is gemaakt van een diesel vacuumpomp.
injectordoppen zijn afgedraaid en aangepast om in het 2ltr spruitstuk vast te zetten.
aansluiting voor gasklep is nagemaakt en aan de andere kant geplaatst.
de originele positie van de 2ltr gasklep is met een alu plaatje afgedopt en voorzien van de koudstartinjector.
alle aansluitingen voor carterbe/ontluchting zijn verwijderd van de inlaat.
carterontluchting vanaf klepdeksel rechtstreeks aan luchtfilterhuis.
that's all folks....:d

meinderturk91 28-06-2010 19:04

Quote:
Originally Posted by De Pul
ongeveer wel,maurits;)zal het even uittypen...
verdelertandwiel is overgezet van 2ltr verdeler.
afsluitring voor het gat is gemaakt van een diesel vacuumpomp.
injectordoppen zijn afgedraaid en aangepast om in het 2ltr spruitstuk vast te zetten.
aansluiting voor gasklep is nagemaakt en aan de andere kant geplaatst.
de originele positie van de 2ltr gasklep is met een alu plaatje afgedopt en voorzien van de koudstartinjector.
alle aansluitingen voor carterbe/ontluchting zijn verwijderd van de inlaat.
carterontluchting vanaf klepdeksel rechtstreeks aan luchtfilterhuis.
that's all folks....:d

je zou bijna denken dat je het zelf gedaan hebt :D

De Pul 10-10-2010 12:02

helaas zal deze pirelli nooit meer rijdend te zien zijn,vannacht is meindert's box in brand gestoken door de zoon van de huurbaas:mad:
heb er net even wat pics van geschoten.

de mk1 16v cabrio die er naast staat is van een maat,die is net klaar(respray,BBS,leer, the whole program)
alles is weg,al ons werk,alle onderdelen die meindert uit het hele land bij elkaar vergaderd had,van mezelf nog wat spul(wielen etc),al het gereedschap.....
ben er goed kapot van:mad::mad:

A.D GOLF1 1976 10-10-2010 12:09

Dit is echt knap klote, leuke gast die dit op zijn geweten heeft :shake: .
Daar gaat dan zoals je al zegt al je werk en energie :( .
Sterkte met dit verlies.

caddy ron 10-10-2010 12:28

Das echt zonde, dat mannetje zou ik eens in een stille straat waar niemand je ziet een flink doorlaten. Zonde man.
Sterkter daar.
Groet Ron

Arnaud 10-10-2010 12:40

:(

Pewi Vwteam 10-10-2010 13:11

tering zeg, wat zonde, en erg klote, dit blijft ook mijn grootste nachmerrie, brand in mijn woning, of onze loods waar alle auto s staan. sterkte er mee!

C1Rob 10-10-2010 14:17

Shit wat klote!
Wat zonde... gozer heeft vast niet door wat hij aangericht heeft...

vdWal. 10-10-2010 14:24

pff ben je mooi klaar mee dan.. wat heeft die zoon van de huurbaas dan wel niet in ze hoofd gehaald om zoiets te doen :screwy:

Domi 10-10-2010 16:43

Is er ergens niet nog een smeulend stukje interieur of een lekker heet stukje staal???. Dan kun je de zoon van de huurbaas daar even met zijn domme achterlijke vreet in drukken.
Ongelofelijk zeg, te triest voor woorden.

Was blij dat de pirelli toen was gered. Maar het heeft niet zo mogen zijn.

Pewi Vwteam 10-10-2010 17:15

niks meer te redden? of is alles echt compleet verbrand. bijvoorbeeld het setje bbsjes!

De Pul 10-10-2010 17:18

heb vanochtend niets kunnen vinden waar nog iets van te maken valt....al het aluminium is bros geworden,nieuw plaatmateriaal van de gti is golfplaat....
komende week met opruimen maar eens goed kijken hoe en wat denk ik.

gti-er 10-10-2010 17:46

g*dver! wat slaat dit nou weer op, even idd een stukje warm plaatwerk in z'n nekje bewerken! :mad:

ErikvanBilsen 10-10-2010 18:22

Erg zuur dit.
Alle tijd en energie in een klap weg door z'n klootzak.

knarfmk1 10-10-2010 18:25

tering jantje, dat die gast hetzelfde mag overkomen!

De Pul 10-10-2010 19:01

Quote:
Originally Posted by ErikvanBilsen
Erg zuur dit.
Alle tijd en energie in een klap weg door z'n klootzak.

en dan hebben we het nog niet eens over geld....
alles onverzekerd dus zie niet in hoe je zoiets enigszins vergoed kan krijgen?

All times are GMT +1. The time now is 05:52.