![]() |
Mooie foto's Lennart heb je gemaakt van Gerben zijn Bora :wow: :wow: vooral die bovenste lijkt wel als gerben aan het driften is met zijn auto :D :D
|
Just a little teaser ..............
![]() ![]() :rock: |
Holy shit :eek:
|
Kleurke!!
|
netjes man ! En mooie bora :thumbup:
|
Nice!! :)
|
Tja..... Wat moet je hier nou nog op zeggen........ :confused:
Super netjes je OPC Bora...!! :D |
mooi werk Gub .
is mega kleur op de Bora |
[jaloers] Ach smoor toch met je Bora.... [/jaloers]
Erg mooie auto, die kleur staat hem super! Ik snap alleen die trent niet, van de gespoten grill vervangen door een zwarte..? Maar een dikke bak zo. :thumbup: Gr. Ed |
Quote:
Good old Jetta look Ed :D |
Mooi die foto's in de spuitcabine Wytze! Kan niet wachten om hem zaterdag weer op te halen! :thumbup:
Quote:
He Ed, lang niet gezien! Die gespoten grill was echt geen gezicht, front is zoveel beter geworden sinds die zwarte grill. Vind ik dan... :tongue: |
De stelling van Alberto snijdt hout. :D
Hey Gub, het gaat er ook om wat jij er van vind, toch? ;) En het is idd lang geleden. Maar heb weer een VW erbij! Wel die van mijn meissie, maar dat mag de pret niet drukken. :D Dus ook hier weer wat actiever, hè. Het grote wachten is nog steeds op "mijn" Jetta Mk2. :) Gr. Ed |
Glimmen dat ding !
![]() ![]() Zou alleen de grille er weer inzetten , maar op één of andere manier past die niet meer :tongue: Hij staat iig voor je klaar Gerben ! je kunt m zaterdag weer ophalen :thumbup: |
Jeumig!! :eek:
|
Man wat mooi! :eek:
|
Huh, maar zo gaat het logo toch niet meer passen? :screwy:
|
Quote:
Kan ie toch effe een stukje uit de motorkap slijpen. :D |
Zo, ik mag de zonnebril straks wel opzetten als je hier weer door de straat rijd , zo glimt die kap :D
|
mooi werk Wytze / Gub , glimt weer als een grote
|
Dit glimt te bot, ik zou de rest ook laten spuiten.
|
All times are GMT +1. The time now is 18:31. |