![]() |
Quote:
Investeer eens in een pomp ring..... |
ahhhahah...
beetje zonde als ie niet eens lucht heb thuis :p |
klopt, dat was DE oplossing. Anders zou ik het ook niet weten....
edit: die pompring dus... :biggrin: |
voorproefje! :cool: :D spatlap moet eigenlijk net van de grond komen.. dus wordt nog wat schroeven enzo... |
Dik hoor!! En ziejewel je bandjes zitten er nog gewoon omheen ;)
|
en al 350 km mee gereden! :D
(in de kofferbak dan heh... ;) ) |
Netjes! slijten ze ook niet zo hard!
|
ziet er goed uit dat staal !!
|
Wreeeeeeeed
|
Dat staat idd wel heel erg lekker dikjes :biggrin: . Geil sletje zo :tongue:
|
moest hierover nu nog een afdekkap (in het hart van de velg) of liet je het zow??
heb je btw je wielbouten dezelfde kleur gemaatk als je velg?? staat super!!!!!!!!!! |
zijn nieuwe wielbouten, langere, ivm de verbreders.... Kapjes heb ik liggen idd. Zie nog wel even welke ik gebruiken ga...
|
Hij hang nog een beetje in de kont.. maar dat zal ik zo nog even veranderen. (Wou eigenlijk voor zakken, maar dat gaat helaas niet. :mad: Dan komt de veer op de band. En achter loopt ie zo toch aan... dus dan maar een cm omhoog)
Snap niet waarom de foto's niet wat beter willen... Heb al zitten instellen enzo.. maar doe het er zo maar mee... :D (zijn toch vrij krom trouwens... nu voorkom je dat toch niet, maar dat harten verzetten had ik achteraf nooit moeten doen, en gewoon 4 x 8,5J maja, achteraf... :o) |
Staat errug gaaf hoor!!!!
Ennuh; koop eens een nieuwe camera, wat een hok foto's maakt dat ding! Heeft ie de geelzucht ofzo?? Verkoop je de wielen nou nog of hou je ze? |
Zoals 't nu is hoefttie niet eens lager om vet te zijn. Dat staat echt heel erg dik met deze velgen! Mooi zo houden, lekker bruut :biggrin:
|
Ja staat mooi! hoe krom is vrij krom?
Woon je daar trouwens? |
verkoop ze als ik er voor krijg wat ik er voor vraag, maar hoef ze nu idd niet zo nodig meer kwijt nee... :D
En idd.. die camera spoort niet.... maja, beter iets, dan een auto over je fiets... |
haaha dat is waar, je ziet tenminste nog net dat het een jetta is! :p :p
|
Daar woon ik ja :D (naja, niet alleen heh... :p)
krom: trillen in het stuur bij bepaalde snelheden, rond de 100/110 en rond de 140... Viel me toch wat tegen :frown: |
Uitlijnen/balanceren? Of ligt het echt aan de velgen... Zijn wel erg breed natuurlijk, dus je voelt ook meer lijkt me...
|
All times are GMT +1. The time now is 03:32. |