![]() |
het ziet er niet naar uit, maar mocht het moment komen dat hier een moskee komt en ik heb last van dat achterlijke geblér gaat er wel een varken naar binnen.....
|
Quote:
Ik zeg er meestal geen nee tegen :D |
ik ook niet chef, hoewel mn voorkeur uitgaat naar schoonzool met saté
|
Quote:
laat het me ff weten, kom ik kijken ;) |
prima,nog meer liefhebbers voor gratis schoenen?
neem niet aan dat ze die in allerijl weer aantrekken.... |
zoek nog Timberlands.....
|
Quote:
niet te kieskeurig worden he,zie het als de zwarte markt maar dan zonder de prijskaartjes. |
ik ken de zwarte markt wel ja, in beverwijk...wie is er niet groot mee geworden. Heerlijk dagje uit....10 uur er zijn, shit opzoeken, kopen, niet gerold worden en 10:30 weer pleite voor de kampers er zijn.
|
Ja, zwarte markt is altijd wel vet.
|
gasten, ik ga ff bijbruinen....zoals een waarde collega altijd afscheid neemt; de vetneuk!
|
Succes :cool:
|
de tering, wat heet!
vanaaf ff de BBQ in de brand steken. |
Quote:
Het is onoverzichtelijk, traag en lelijk. Inderdaad, niet echt beter d'r op geworden. :tongue: |
lekker weertje was het vandaag :D
maar heb 10 uur moeten werken waar weinig schaduw te bekennen was dus ben nu net een half gebakken biefstukkie. hopen dat het de rest van de zomer ook zo blijft... |
zo,maar even het oude msn topic aantrappen.......
iemand nog wat te melden of zijn we allemaal aan het hoeren neuken,nooit meer werken? |
euh, iemand weet waar je etka kan vinden? (heb nog niet gezocht nee)
|
edgar bedoel je?
![]() :D |
whaha
|
@ De Pul: heb wel gewoon gewerkt vandaag en die hoeren....nehhh....zit lekker met een bakkie koffie naast de misses op de bank....wachten tot GTST voorbij is....en dat kan ieder moment zover zijn.... YEEEEHAAAA
|
Quote:
gtst......dacht dat ze dat allang geschrapt hadden.......hoest nou met ludo sanders? |
All times are GMT +1. The time now is 15:43. |