![]() |
Super vette voorderingen!
|
thanks;) we gaan ervoor! :D
|
vandaag een kleine opbouw fase! motorkap heb ik binnen en opnieuw gespoten! daarna eens lekker in de wax gezet! voelt goed! lekker aan het opbouwen! 8) kleine stapkes naar het einde!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij is het nu week52 toch? Heb je de vooras al binnen haha.. Ben zeer benieuwd!
Gr. Thomas |
thomas! heb wel een foto! maar hij ligt nog in hulst! ik ben nu met de kleinere details bezig! hoop deze week of volgende week er om te gaan;)!
maar bij deze de as :cool: ![]() |
oeh en verlaat kerstkado van me meisje!
![]() deurrubbers monteren! ![]() sierlijsten zijn ook binnen! pff kosten een vermogen maar wel blinkie blinkie ![]() |
:goodpost: Vet!
|
na heel wat kleine dingetjes een update!
vorige week veel onderdelen bij don gehaald! dus vanmiddag de as er onder!: morgen hopen dat hij op zen wieltjes komt! ![]() ja don ja zal altijd onder men auto zitten;) ![]() [/list] vandaag lekker bezig geweest! van low ghia heb ik een zeer mooi handvat geckocht voor op het dashboard! details details details! en ik kon het niet laten om aan 1 kant radars eronder te zetten! de vooras ligt nog zeker 15cm van de vloer dus dat gaat helemaal goed komen! man man ik krijg er flinke zin in om met deze te gaan cruizen! ![]() ![]() ![]() ![]() |
doppie uit hulst :D
|
ja! uit hulst idd
|
vet:rock:
|
Zo Saeren das lang gelden!
Maar het was het wachten waard want het ziet er super vet uit!! |
de rooij;)
dankje! de stelbout ligt nog 15 cm van de vloer dus dat gaat helemaal goed komen(A) plat zal hem gaan;)! begin maart wordt hij opgehaald voor respray en zen kloppend hartje;) |
ik ben benieuwd!
dus er moet aankomend seizoen wel een cruizenight roosendaal inzitten voor jou? gr Thomas |
hij zal zeker rijden! of dat hij helemaal af is wil ik niet zeggen (details)
mocht dat nou zijn in roosendaal! laat het ff weten!;) dan kan ik dat inplannen! |
Wow!.. ziet er geweldig uit Bas!
|
Quote:
het is vanaf 8 maart iedere 2e dinsdag van de maand rond een uur of 19.00 Moet wel lukke om een keertje langs te komen toch? |
dat komt zeker goed! anders als men zomerwieltjes onder de golf zitten kom ik ook wel eens buurten;)! heb nog 2 maten met een (wat) lagere auto;)!
waar is dat in roosendaal? |
@ johan
bedankt;)! gaat goed komen! gaat in een stroom versnelling! heb wel moeite met de bestuurders deur gehad, heb ik maandag er ff ingehangen maar wil nog niet lekker! gelukkig gaat hij naar de carosserier bij DON dus dat gaat goed komen;)! als hem daar staat! dan wordt het echt weer een wagen met ene kloppend hart;) |
Quote:
Deuren zijn altijd lastig om af te hangen, naar buiten en naarbinnen gaat wel maar als de opening tussen de deur en het blikwerk niet recht is, word het een heel ander verhaal, dan moet je de koets door middel van carroserie ringen aanpassen op de deur.. Er mag geen speling op de scharnieren zitten, dus als je de open deur op en neer beweegt moet de auto gelijk meegaan en daarbij moet het niet uitmaken hoe ver de deur geopend is... Zal ik de scanner vast warm laten draaien? :D Johan. |
All times are GMT +1. The time now is 09:09. |