![]() |
Nette bak !
Maar zie ik nou groene(spuit?) nevel onder de motorkap of is dit vertekend? (spiegeling vd kleur) super zo met die bbsen :cool: |
Vond dit altijd al een erg mooie auto, met de BBS-en helemaal een opvallende verschijning die de moeite waard is.
Mooi hoor :thumbup: |
Mooi bakje Ronnie :thumbup:
zal zeker wel bekijks trekken ;) Ophanging voor staat wel sportief of niet? |
Quote:
Nee Peter dit is toch echt de weerspeigeling van de kleur op de gepoetste delen. Gr Ronnie |
Netjes Ronnie.. kleur van je BBS'en combineert ook goed met de striping aan de zijkant van de auto!
|
Hele nette wagen ron, ik hoop je een keer tegen te komen.
Groetjes ron |
Dat zal wel gebeuren aangezien je niiet echt ver van me af woont. En ik wel eens ga skieen in Landgraaf. Gr Ronnie
|
Dikke jetta man :thumbup:
Zie hem wel eens staan 's morgens als ik na school ga. Bij die saunabouw zaak voor ;) . Waardige opvolger van de Golf :thumbup: |
Quote:
Mikey is fan :eek: :eek: :eek: :thumbup: :thumbup: |
zondag in Leeuwarden Ronnie ?
kunnen we mooi ff foto shoot doen met groene jetta's :D |
Helaas Alberto dit jaar ga ik er niet bij zijn, afgelopen drie jaar wel even op en af gereden, maar ik kies die jaar voor een treffen in Duistsland in Neuwied, ik wens je wel veel plezier in Leeuwarden.
En die foto shoot kunnen we regelen kom wel even een middagje af hahaha..;) Gr Ronnie |
Quote:
Zullen we dat soort capriolen maar niet uithalen met deze mooie jetta? :D |
Ronnie, mooie wagen man!
|
Had er zondag al iets van opgevangen, maar hij ziet er echt goed uit ;)
|
heb dezelfde kleurencombi in/op m'n jetta...
groene lak met een beige interieur en bruin dash. maar deze is toch way cooler als die van mij:thumbup: |
^
Klopt! |
Quote:
duhhhh,anders zeg ik het niet... (zal trouwens ook een leuk prijsverschil tussen deze en mijne zitten denk) |
Super ronnie! Had het al wel vernomen van je, maar je topic nog niet gezien. Staat echt geweldig zo op die bbs-en! Mooie opvolger in ieder geval, en veel plezier ermee!
|
Quote:
jammer man koffie niet lekker vorig jaar :D |
Nette Jetta :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:39. |