![]() |
mooi wurk broer ..
|
Gaat niet hart, maar wel door :rolleyes:
Motor is verwijderd. ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is de motorruimte op het moment ![]() |
netjes
|
idd,gaat alweer de goede kant uit.
|
Wielophanging was ook niet alles meer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nieuwe draagarmen met nieuwe fuseekogels en rubbers. ![]() Nieuwe wiellagers en stofkappen. ![]() 1 fusee is nu weer in nette staat. ![]() ![]() ![]() Nieuwe veerpootlagers. ![]() |
Totaal plaatje
![]() ![]() |
Goed bezig!!!
Ook nog een dikke motor dr in???? Succes verder |
Quote:
TNX. Bedoeling is om de orginele motor er in te houden |
Super kleurtje :thumbup:
Goed bezig man houdt dat zo ;) |
Mooi wagen zo :D . Dat zelfde kleurtje had mijn oma's golf mk1 ook. Had ze nieuw gekocht, met een automaat, en ik denk 10 jaar terug verkocht. Na een paar weken heeft de nieuwe eigenaar hem total loss gereden :(
|
Quote:
:D Zei ik ook al Sikke aant . maar het oude blokje word weer fris leven in geblazen :thumbup: zie dat de schroef set van SKG er ook al onder zit Nog bedankt voor het mee nemen Chris :thumbup: ziet er al weer goed uit Benny :thumbup: |
Wat een leuk project, erg leuke golf 1 in een hele mooie kleur.
Heel veel plezier ermee straks! |
Remklauwen ontroest en gespoten.
![]() ![]() Velgen naar een hogere J waarde laten brengen en laten stralen en poedercoaten. ![]() ![]() Het eindresultaat. ![]() |
Leuk project. Wielen zien er goed uit, hoe breed zijn ze nu precies?
|
heeyyy de wielen zijn er . werd tijd
|
Quote:
Velgen zijn opgewadeerd naar 7,5 en 8J |
Quote:
Klopt heeft even geduurd maar het resultaat is wel priema dacht ik en de korting was ook goed geregeld :D :D :D |
Quote:
:D :thumbup: zag ze al liggen bij de Banden boer , kom morgen wel even buurten tegen koffie tijd morgen middag |
Gadver....
Wordt echt n mooi dinkie verwacht ik :thumbup: |
En het resultaat met de slofjes aan :D
![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 12:26. |