Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Oranje!! Naar de Finale (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=71640)

Dutch_Jetta_GT 12-07-2010 07:00

Straks komt gelukkig het enige oranje in de straat door lantaarnpalen, verkeerslichten en CrossPolo's.....

Eindelijk is het weer over, ver geraakt maar ik kan er niet wakker van liggen of me er over druk maken...

Voetbal is echt mijn ding niet

Steilheck 12-07-2010 08:38

Quote:
Originally Posted by breadfan83
... , maar als je tot twee keer toe zo goed als vrij voor doel staat, kuchrobbenkuch, zou 't mooi zijn als je tenminste één van de twee in de goal schiet. Ze hebben de laatste wedstrijd ronduit miserabel gespeeld. De andere wedstrijden waren geen mooi voetbal, maar wel goed en efficiënt, maar dit was geen van de twee.

Ondanks alles, wel inderdaad een hele prestatie voor een klein land als Nederland, dat nergens ook maar in de buurt van de favorieten werd gerekend. :thumbup:

Helemaal mee eens. Scoor je er uit die kansen twee: Hoezee!

Van de drie WK finales die ik van Nederland gezien heb was dit wel de slechtste. Maar wel bijna net zo spannend als 1978. :D

martiepartie 12-07-2010 09:43

Ben jij al zo oud?? :D

Area51 12-07-2010 10:44

Als je zo speelt verdien je het niet om wereldkampioen te worden;

Pedaalemmer 12-07-2010 10:51

ja dat was een rode kaart, ik vond spanje ook veel beter maar had van ze verwacht dat ze nederland binnen 90 minuten konden verslaan.

René 12-07-2010 12:15

Iemand nog belang bij beesies?

Joentje 12-07-2010 13:15

Jawel :D

Ook een grote toevallig :D

René 12-07-2010 13:29

Jammer dat er geen site is waarop je specifiek 2e hands oranje spulletjes op kan zetten...zou best goed lopen denk ik!

Domi 12-07-2010 13:32

Quote:
Originally Posted by Area51

Ook niet eens om te voetballen. Dit is toch niet normaal meer. Gast had wel iets ernstig kunnen overkomen.

Gelukkig zijn we nu wel van vreselijk irritantie toeters af :mad: Wat een klote dingen. Alsof ze de hele tijd in een wespennest aan voetballen waren.

De Pul 12-07-2010 13:39

ik ben blij dat alles weer voorbij is,hoop dat iedereen z'n vuvuzela asap loost...
vind het wel sneu voor de diehard voetbalfans maja met zo'n elftal:shake:

Richard 12-07-2010 14:19

Quote:

the foot of god

Area51 12-07-2010 14:52

Meer de voet van iemand die zonder manieren/respect voor de medemens is opgegroeid/opgevoed.

steven16v 12-07-2010 14:52

@Rene

lol

ben zine 12-07-2010 15:47

Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een vrouw ?? Het ene maakt constant een irritant snerpend rotgeluid en het andere is gewoon een plastic toeter...

.

Pedaalemmer 12-07-2010 15:49

Quote:
Meer de voet van iemand die zonder manieren/respect voor de medemens is opgegroeid/opgevoed.

nou nou, dat naschoppen van ignesta was anders ook niet bepaald sportief.

B-ram 12-07-2010 16:38

was gwn een kutpot. Scheids was niet bijzonder goed. Maar die goal wass geen buitenspel. Nederland heeft gwn hele toernooi kutgespeeld maar tegen die tegenstanders kon dat. Tegen Spanje win je het dan gewoon niet. Zeker niet als je zulke kansen als Robben mist. Dan wil je gewoon niet winnen.

Tis jammer...maar nu heb ik vandaag in ieder geval geen kater:P

Dutch_Jetta_GT 12-07-2010 18:28

Quote:
Originally Posted by ben zine
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een vrouw ?? Het ene maakt constant een irritant snerpend rotgeluid en het andere is gewoon een plastic toeter...

.

:D EPIC!!!! :D

Arnaud 12-07-2010 19:01

Gewoon kuDt. Voor niks katerig vandaag. Maar goed, life goes on, over 2 jaar even een statement maken en over 4 jaar alsnog de titel pakken?

breadfan83 12-07-2010 19:40

Quote:

You have just been smited!

Om die actie heb ik me kapot gelachen. Zeker nadat die knakker net zo snel hiervan herstelde als van die dodelijke slidings waardoor voetballers normaal tien minuten midden op het veld liggen te kermen van de pijn, en als je de herhaling dan nakijkt zie je dat niks of niemand überhaupt geraakt is. :screwy:

Als je je telkens zo loopt aan te stellen van het minste of geringste tikje op je scheenplaten, verdien je het om eens te voelen hoe echte pijn ook alweer aanvoelt, verrekte huilende homo. Ga je volgende keer misschien eens wat minder makkelijk liggen.

levis 12-07-2010 19:46

Quote:
Originally Posted by breadfan83
You have just been smited!

Om die actie heb ik me kapot gelachen. Zeker nadat die knakker net zo snel hiervan herstelde als van die dodelijke slidings waardoor voetballers normaal tien minuten midden op het veld liggen te kermen van de pijn, en als je de herhaling dan nakijkt zie je dat niks of niemand überhaupt geraakt is. :screwy:

Als je je telkens zo loopt aan te stellen van het minste of geringste tikje op je scheenplaten, verdien je het om eens te voelen hoe echte pijn ook alweer aanvoelt, verrekte huilende homo. Ga je volgende keer misschien eens wat minder makkelijk liggen.

Hij had Sergio Ramos moeten raken, dat is me toch een vervelende gast.

wel een keiharde overtreding

All times are GMT +1. The time now is 07:32.