![]() |
Quote:
Als het flexibele gedeelte nou gescheurd is. De kan ik niet lassen, zo'n een handige donder ben ik nou ook niet. Maar dan breng het wel ff bij jou ;) |
Quote:
DAN LASSEN WE ER GEWOON EEN NIEUW STUK FLEXIBEL TUSSEN, mocht je wat hebben met de auto kun je altijd langskomen we hebben alles aan huis,brug,en alle lasaperatuur,alu,rvs en gewoon natuurlijk. gr pieter. |
Quote:
:thumbup: mooi om te weten dat er ook nog zulke mensen zijn,die de niet handige liefhebbers op deze manier kunnen én willen helpen! super!! (dit had je niet moeten zeggen pieter ;) :D:D) |
Quote:
dit geld alleen voor rallye eigenaren hoor :D :D en mischien een verdwaalde country liefhebber :screwy: ppfffffff zo dan heb ik de grootste klantekring al weer aardig ingeslonken :D :D ;) gr pieter. |
Quote:
Dat hoopte ik eerlijk gezegd al :D:D :thumbup: :goodpost: |
Quote:
Dank je wel voor je aanbod. Maar een maatje van mij is monteur , dus bij hem op de zaak is er ook van alles. |
mooi dat we elkaar zo kunnen helpen :thumbup: als ik dat dan weer lees kan helaas niet lassen :(
maar had graag geholpen :D |
vandaag maar eens besloten om me achterlichten te vervangen :thumbup:
vond de heldere wel beetje uit de tijd bij deze auto :tongue: dit zijn de foto's reacties graag :) ![]() ![]() ![]() |
Staan eigenlijk super goed bij die kleur!
Zeker zo laten! :thumbup: |
Quote:
idd,mijn idee.... staat erg goed :thumbup: |
ik zou ze nóg 1 keer vervangen,en dan voor donkere Hella's (zoals het hoort) dan ben je klaar! :tongue: ;)
maar ten op zichte van de oude heldere achterlichten staat dit al STUKKEN BETERRRRR :thumbup: :D:D |
gisteren in essen nog 1 extra logo meegenomen voor me rallye heb ik er 1 op reserve :)
![]() ![]() ![]() |
leuk topic, je rallye ziet er goed uit!
|
hallo mijn project gaat weer verder :) van mijn inmiddels bekende rallye :)
![]() Mijn plan is om de auto in loop van aankomend jaar nadat mijn kever klaar is, de auto volledig uitelkaar te halen en als nieuw te maken...waaronder de grote veranderingen zijn dat de rolkooi zwart wordt en beetje motor chrome onderdelen :) en misschien ook nog wel wat motortuning :D |
dat zijn goede berichten suc6 :thumbup:
al vind ik deze kleur super vet :cool: |
Quote:
ja kleur is vet maar me rolkooi vind ik iets te veel opvallen in deze kleur ( wit ) mag wel iets degelijker :) |
hier nog een paar foto's gevonden :)
uitlaat van achteren naar voren genomen foto's voor zo ver als ik weet ook de originele uitlaat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En foto's van de motor :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vorig week ook nog wat leuks op de teller gezien denk effe foto maken :) ![]() ![]() |
Ziet er goed uit Billy, het wordt alleen wel tijd voor een tussenas :)
|
hier wat nieuwe van de verandering met name van binnen foto's :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat was het weer even tot nu toe... |
Quote:
Mooie rallye ik had hem al gespot... kleur is ook mooi! Achterlichten in rood/zwart vindt ik meer OEM... maar goed ik heb makkelijk praten met mijn OEM rallye.... |
All times are GMT +1. The time now is 16:03. |