![]() |
Prijs is zeker niet gek, heb nog een wat andere dingen aan mn hoofd voor er verf op de auto kan ;) en dan neem ik contact met je op.
|
Vorige week maandag zijn we met de golf naar de Rdw in Zwolle geweest, een verkeerde lambda waarde en een handrem die op het linker achterwielen niet goed werkte na hadden ze er geen commentaar op. De auto is dus goedgekeurd :) 5 cilinder staat vanaf vandaag ook op het kenteken.
En de accu van mijn telefoon is 69% :D |
goed bezig, en nu genieten van de 5 cilinder! :thumbup:
|
kijk goed bezig allemaal snap de vertraging
hahahaha gaat genoeg geld in zitten |
Quote:
En je hebt vol bereik met een T-Mobile simkaart! Moet wel gefotoshopt zijn! :thumbup: Zonder gekheid, origineel project zo met een V5 denk dat je dit geen tweede keer tegenkomt! |
maar weer geen 3G :D
|
Cool!!
|
Haha ja bereik is wel eens ruk met t-mobile!
|
Lekker hè, zo'n 2.3 v5. :thumbup:
(mijn nieuwe New Beetle heeft'um ook) |
hee erik. hoe staat het ermee, nog vorderingen gemaakt? Ben namelijk wel benieuwt? Nog naar WSee met de cabrio?
|
ik heb erik vorige week nog gesproken,geen woord over de cabby.ben zelf ook wel benieuwd eigenlijk......
|
gaat een hoop tijd inzitten ;) ik zag ook een paar usa bumpers tekoop staan. miss gaat hij in onderdelen weg :tongue: zou zonde zijn van al het mooie werk
|
Lange tijd helemaal niets meer in mijn topic geplaatst doordat er ook niet veel te melden viel :) Gelukkig is er afgelopen week veel gebeurd en is de doelstelling worthersee 2012 weer in beeld. Afgelopen jaar wel met de golf rond gereden maar heb er niet veel meer aan gedaan dan onderdelen passen en aanpassen. De golf ging steeds meer op een Harlekijn lijken en daar is gelukkig verandering in gekomen.
Hier al met verschillende kleuren Hier nog erger :( maar wel de test kilometers met het dak open En dan toch eindelijk naar de spuiter en een dikke week flink doorwerken En hier het resultaat tot nu toe |
Dat ziet er weer toppie uit :thumbup:
|
Zo dan....dik!
|
Netjes gedaan !!
|
Dank je wel, heb van het weekeind vooral zichtwerk gedaan, ben er nog wel even zoet mee :D
|
mooi project man :thumbup:
|
kijk m glimmen, netjes man. :thumbup:
|
Goed bezig Erik :thumbup:
Strakke schermen en strakke achterklep (ook mijn plannen nog voor de zomer)? Heb je ook usa voor en achterbumpers erop straks? |
All times are GMT +1. The time now is 15:23. |