![]() |
Vast wel weer aanwezig :)
|
Quote:
leuk man dat we jou daar ook weer mogen ontvangen, wordt nu al gezellig!! :thumbup: |
de Hoofdsponser is net zo als andere jaren Biddle uit Kootstertille :thumbup:
overige sponsoren Auto Bourguignon audi/vw dealer in Leeuwarden Otto Elzinga Reclame Dit zijn op dit moment de standhouders die aanwezig zullen zijn Garage Zuur uit Zuidwolde met mobiele testbank www.zuurzuidwolde.nl Theo Schooneman uit Bovenkarspel www.vw-wobshop.nl Mobiel poetsbedrijf uit Kollum www.mobielpoetsbedrijf.nl Jagersma auto miniaturen uit Drogeham www.jagersmaminiaturen.nl ASP Airco Service Point uit Haulerwijk www.aircoservicepoint.nl Jeroen Rison Volkswagen onderdelen 0620010858/0229299942 JPS Works of Art Arjan Joostema www.jps-worksofart.nl Ronny Douma met special paint en meer www.rdgraphics.nl Auke de Vries Chipsaway www.chipsawaykollum.nl De Dûkendokter www.dukendokter.nl |
Ik denk dat de hoofdsponsor het wel leuk zou vinden als je zijn naam goed schrijft:
BIDDLE |
die vaut haden we er spesiaal foor jou ingeset. bedadankd foor oplettendhijt :D
|
Quote:
hahaha doe kest wot jong haha |
Quote:
Quote:
Don doch ik ut even sa: BIDDLE :D:D :thumbup: |
Quote:
zo heeft hij reclame genoeg :D |
Noh klear net...???!?!! :D :D
|
Quote:
Zekerste weten aanwezig |
Biddle ? Waar doen die in ?
|
Volgens mij maken die gordijnen? Weet niet of dat dezelfde is. BTW ik ben er ook bij 26 juni, mooi vlakbij:)
|
weer een standhouder bij geschreven.
|
Doe anders even een update in de eerste post, kan daar straks de flyer ook in ;)
|
Quote:
Quote:
Misschien een paar nieuwe voor in de vrachtwagen Alberto? ;) :D |
is er al reklame gemaakt voor Biddle?:D
|
is ook de bedoeling
|
Dit jaar wel aanwezig met een VW:D
|
Quote:
weet je het zeker??? |