![]() |
foto plaatsen vind ik te ingewikkeld. ik werk bij Scania in Zwolle vandaar, en humor hebben sommigen niet zo te zien triest hoor..
|
Heeft niets met wel of geen humor te maken, we zien gewoon graag foto's.
Helemaal als er 1200 trucks op staan! :D |
![]() Gespot Quatrebras vanmiddag om 15:30 :D Quote:
is triest . klopt :D |
ik doelde daarmee op de reactie van pieterveenstra.....
|
Quote:
Airride jonguh !! Bam !! :D :D :D :D :D Wel een dikke koets trouwens :thumbup: |
Quote:
Kan kloppen Alberto, ik ben vanmiddag even in de Westereen geweest :thumbup: |
Quote:
voor jou is foto's plaatsen ingewikkeld,een ander vind jouw humor ingewikkeld.zulke situaties zul je toch houden:giggle: |
Quote:
Wat een dikke bak! en ook geen rijdende kerstboom, want als je sommige trucks ziet :shake: |
[QUOTE=eddie-polo]Hey dat is een bekende wagen ! wij zitten bij jullie in de straat ;)
hey ja jullie zitten bij ons aan de overkant.. :rolleyes: je had me paarse mk1 pas ook gespot zag ik :D :D |
Quote:
Bij jullie staat de bus van het Shanty koor. :thumbup: Dafjes al verkocht? |
Quote:
Hahaha ja dat ouwe hok!! die dafjes zijn alweer een tijdje weg! greetz |
Quote:
ja mijn facebook.. is van een collega van me. |
lol, dat dacht ik ook toen ik het las.. maar ik heb die pic gemaakt en geplaatst.
|
Quote:
Die heb ook bij ons gestaan de vlekke zitten nog in het beton .... |
Quote:
Die hele straat is de overkant van jullie ;) die paarse viel wel op die grijze ook wel ;) |
rij er zelf niet op maar wel regelmatig als bijrijder :tongue:
![]() ![]() ![]() los koppelen is overbodig heerlijk met het bouwen van stands @ RAI etc |
![]() Dit was mijn eerste. Met deze 111 heb ik een paar jaar op Zwitserland gereden. ![]() En dit is nu. Deze auto is van collega Ruud, had ik één dag mee. Van de auto waar ik momenteel mee rijd heb ik geen foto, ze zijn allemaal hetzelfde. . |
![]() nog even 1 van mij , BMW maakt rijden geweldig vrachtje voor Huis ter Heide , mooie dealer op de mooiste A1 lokatie van nederland volgens mij |
Heb je bij Frits Baas gereden Ben ?? Ken je Geert ook wel zeker ?
|
Quote:
Moi Ben. Rij jij toevalig ook wel eens containers vanuit Veendam? Want dan kan het zijn dat we elkaar nog een keer tegen komen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 07:37. |