![]() |
tering dat ding ligt laag zeg :eek:
|
Ja mooi :D
Leuke is ook dat ik hem op deze hoogte op de brug van de uitlijner in Rotterdam heb gekregen. Alleen sporing moest worden aangepast, rest stond goed :D |
En dat had ik allemaal op het oog vast gezet en uitgelijnd toen ik de schroefset er onder had gezet. :D
|
Quote:
Idd :D |
Needs moar lower!
|
Wisten jullie dat naafkapjes van de originele velgen van een Golf 3 GTI 16v perfect passen op Seat Cupra velgen? :D
![]() ![]() |
ziet er netjes uit gertje ;)
|
Velgen staan em goed!
|
Zo, sinds kort met gereviseerde klauwen + nieuwe schijven en blokken achter, en G60 remmerij aan de voorkant :rock:
![]() ![]() Ik weet het, ze zijn een beetje vies :D |
Ziet er goed uit. CV al werkend gekregen?
Ik heb dat pompje liggen voor de tankklep ;) |
Mooie g60 remmentjes gertjan,
Ik wil het zelf eigenlijk ook nog doen. Me gti remmen laten het nogal afweten op het circuit. |
En vandaag even Rutger aan het poetsen gezet :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CV heb ik nog alleen maar ellende mee gehad, ga ik nog es een keertje op m'n gemak naar kijken ;) |
hede 20 kraten hertog-jan achterin staan?
hij staat een beetje op ze kont :redface: of ligt het aan de foto :D |
Nee, heb hem voor 2 cm omhoog gezet, achter nog niet. Ik ga zondag een weekje naar Frankrijk met de caravan en m'n vriendin vond het wel een prettig idee om wat meer vering te hebben :P
|
Quote:
doe je voorzichtig met de caravan en koop voor je meissie maar een sport BH ;) oja fijne vakantie!!! |
Vakantie is goed geslaagd, en de Golf heeft geen kik gegeven :rock:
![]() |
fijn om te horen ;)
|
Toch een geweldige auto :thumbup:
|
Ja, beste auto tot nu toe geloof ik :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij mag wel weer es ff gewassen worden geloof ik :D |
Ik vind het een stoere bak :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |