![]() |
ghehehe
|
Quote:
En dit is weer een sign op zich... ;) |
Quote:
nog een schroefset en dan is de buitenkant al af dan! :cool: :cool: |
klopt...
dan ga ik leren stoelen zoeken, en deurpanelen.... recaro oid... en de achterbank eruit... mooie ruimte van maken en een rolkooi erin en einddempertje eronder oid dan ga ik lekker rijden en sparen voor gti blok, reviceren en spuiten ed... |
![]() t was mooi weer :P schroefsetje moet nog... lampen komen morgen als t goed is |
GTI lip eronder ;) maakt hem net af.
|
wat is het verschil met een gti lip? ik heb al een vrij grote lip eronder? heb je mischien een foto :)
|
als je toch bezig bent knal der dan een VR6 lip onder.
Moet wel ff op maat gekneed worden maar staat erg leuk. |
Zo dit word een leuk karretje zeg :cool: . Beetje lager nog idd, dan lijkt het weer wat beter. En naar mijn mening lijkt die enkele wisser wel wat armoedig, vind ik niks eerlijk gezegd... Maar ieder z'n eigen gelukkig :biggrin:
|
ff mijn ouwe golfie pimpen, is dus een gti (16v) lip die er onder hangt
is precies 2 keer zo dik als de standaard, en met "luchtgaten" |
Quote:
foto?? |
zonet achterbank etc er ff uitgehaald...
als ik weer tijd heb ga ik er ff verder mee bezig.. schoonmaken.. en ff beginnen met de install :) |
Quote:
knappe jongen die dat onder smalle bumpers prutst.. dan moet je zoveel uit het midden halen dat je die hele gleuf kwijt bent. |
Quote:
mwoah.. past toch ook een golf 2 16V lip onder `n golf 1? |
@ siep: laat je die booskijkert zwart?
|
@Tjaap, ik had het over de dikke bumperts natuurlijk. ik geloof dat Siep plannen had om die erop te knallen???
|
dikke bumpers komen niet.... booskijker moet miskien in kleur... maar ik wil de complete auto over laten spuiten ooit... dus dat komt nog wel...
achterbank eruit... en ff boel schoongemaakt ![]() verdere pics volgen nog! interieur ook ff schoongemaakt, moeten ff nieuwe matten in! ![]() Mooi droog onder de carport ![]() |
netjessssssss
|
grillspoiler kun je toch zelf we ff spuiten? oogt een stuk beter!
|
vandaag weer ff bezig geweest:
![]() ![]() er komen ook nieuwe schijfen voor en dan verf ik de klauwen ook ff! |
All times are GMT +1. The time now is 05:38. |